artūras kokoškinas
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „artūras kokoškinas“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „artūras kokoškinas“.
„Vilniaus duonos“ vadovas: cukraus mokestis brangintų daugelį produktų, bet duonos pirkėjai ir taip keičiasi
Nors karantino metu neveikia viešojo maitinimo įstaigos ir lietuviai daugiau maisto suvartoja namuose, duonos gaminių parduotuvėse jie perka mažiau, sako didžiausios šalyje kepyklos „Vilniaus duona“ komercijos direktorius Artūras Kokoškinas.
Jis teigia pastebintis keistą paradoksą: vartotojų nuomonės tyrimuose Lietuviai sako norintys pirkti sveikesnę duoną ar batoną, bet naujų sveikesnių produktų iš tiesų perka gana nedaug.
Karantinas išmokė gyventojus duoną kepti namie: krito jos pardavimai
Pandemijos pradžioje lietuviai duonos nepamiršo, atvirkščiai – pirko dar didesniais kiekiais. Tikėtasi, kad naujai susiformavę įpročiai grąžins duonos rinką į augimo kelią, tačiau rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen” duomenys rodo, kad duonos rinka 2020 metų pabaigoje, palyginus su 2019 metais, apimtimi susitraukė net 4,6 proc., rašoma „Vilniaus duonos“ pranešime žiniasklaidai.
Tam įtaką padarė pasikeitę mitybos įpročiai ir karantino metu užgimusi duonos kepimo manija.
Sotera pasidalijo sveikuolišku užkandžių receptu: norėsis valgyti kiekvieną rytą
Netinkama mityba daro itin didelę įtaką nutukimui, o su juo susijusi daugybė kitų gretutinių ligų.
Higienos instituto duomenys rodo, kad beveik trečdalis vaikų iki 17 m. skundžiasi virškinimo ligomis, tad svarbu laiku ir tinkamai pavalgyti, rinktis sveikesnius užkandžius. Kadangi vaikų mitybos įpročiai formuojasi ankstyvame amžiuje, tėvams svarbu savo pavyzdžiu juos įkvėpti ir pasiūlyti tinkamų pasirinkimų, rašo pranešime spaudai.
G. Jukna palieka „Vilniaus duoną“
Švedijos kepyklų grupei „Lantmannen Unibake“ priklausančią vieną didžiausių duonos kepyklų Lietuvoje „Vilniaus duona“ palieka įmonės vadovas Gražvydas Jukna. Bendrovė pranešė, jog G. Jukna dirbs iki šios savaitės pabaigos, o po to įmonei laikinai vadovaus „Vilniaus duonos“ rinkodaros direktorius Artūras Kokoškinas. G. Jukna įmonės vadovu tapo 2015 metų pabaigoje.
Artūras Kokoškinas: Reklama Lietuvoje diskriminuoja ir vyrus
Atrodė, pastaruoju metu viskas Lietuvos reklamos pasaulyje krypsta tik į gera. Reklamos davėjų biudžetai didėja. “Garage 4x4” kovoja už drąsius ir nestandartinius kūrybinius sumanymus.
Pasaulį išvydo žymioji Krekenavos agrofirmos reklama, ką reikia daryti, kai norisi mėsos. Prisimenate ją? Moters figūra ir staiga netikėtas klausimas apie mėsą... Atsirado pusnuogių aistringų kūnų “SBA baldų”, kažkokių batų, kurių plakatą buvo galima pamatyti Savanorių prospekte, reklamose.
Naglis Meilus: Apie sugrįžimą ir seksualinius piliečius
Sveiki. Praėjo nemažai laiko. Naglis Meilus dirbo. Po ilgų gyvenimo dilemų ir klajonių jis nutarė grįžti į “Omni laiką”! Sugrįžo, kad papasakotų apie savo ir kitų seksualinius nuotykius bei išgyvenimus.
Apimtas gilios desperacijos, Meilus porą savaičių gyveno Olandijoje, savaitę lakstė po Kopenhagą, o paskui dar mėnesiui užsuko į Stokholmą susipažinti su dominuojančiomis čionykštėmis kultūrinėmis bei seksualinėmis srovėmis ir undergroundu.
Artūras Kokoškinas: Viešieji ryšiai ir reklama. Kas svarbiau rinkodaros komunikacijoje?
Apie viešuosius ryšius kuo toliau, tuo garsiau kalbama. Jaunėlis brolis iš rinkodaros srities vis aukščiau kelia galvą ir ne juokais pradeda stumdytis su garbinga senole reklama. Kas veiksmingiau - viešieji ryšiai ar reklama? Šis klausimas svarstomas pasaulyje. Tokie svarstymai aktualūs ir Lietuvai. Ypač po prezidento rinkimų.
Atrodo, kad kandidatų sėkmė šiuose prezidento rinkimuose kaip niekada priklausė nuo viešųjų ryšių kampanijos.