Naujienų portalui tv3.lt Birutė Marija Gudavičiūtė atvirai papasakojo apie prekės ženklo vardo reikšmę, kuriamus drabužius, iššūkius ir darbą su Oksana Pikul.
Drabužių linijos „Kannessa by BMG“ vardo reikšmė ir įkvėpimas
Pasak pašnekovės, ji jau nuo mažų dienų mėgo eksperimentuoti, tačiau tik visai neseniai savo idėjas pradėjo realizuoti.
„Man nuo mažens patiko dizainas bei eskizų paišymas. Atsimenu, kad dar maža būdama nukirpau vienai iš savo lėlių plaukus visiškai trumpai, nes atsibodo žiūrėti, jog visos lėles atrodo vienodos. Mergaitės tuo metu darželyje to nesuprato, galvojo, jog esu keista. Paauglystėje su savo geriausia drauge visada darydavome fotosesijas, kurioms susigalvodavome kokią nors įdomią temą. Tada ieškodavome aksesuarų, kuisdavome mamų spintas, darydavome kokį įdomų makiažą.
Mokyklos laikais daug eksperimentavau ir su savo pačios išvaizda. Turėjau rožinius, melsvus, violetinius, dryžuotus plaukus. Po mokyklos baigimo nusprendžiau, jog noriu pakeliauti, tiesiog jaučiau, jog tai yra geriausias būdas įgyti žinių, pažinti save ir atsakyti sau į klausimus.
Kartą besilankydama Stambule pamačiau gatves pilnas įvairiausių medžiagų. Pasijaučiau kaip vaikas saldainių parduotuvėje. Jos mane taip sužavėjo ir momentaliai privertė jaustis tokia laiminga. Mintyse pradėjo išnirti įvairiausi dizainai bei idėjos viena po kitos. Tada ir supratau, jog čia yra tai, kuo aš noriu užsiimti“, – šyptelėjo vilnietė.
Paklausta, ką gi reiškia „Kannessa by BMG“ drabužių prekės ženklo vardas, Birutė Marija Gudavičiūtė šyptelėjo, jog jis turi svarbią reikšmę.
„Mano prekės ženklas yra „Kannessa by BMG“ bei greitai pasirodys „Kannessa by BMG Lifestyle“. „BMG“ yra mano vardo inicialai, na o „Kannessa“ yra mano slapyvardis, kuriuo mane draugai vadina nuo senų laikų. Jis taip pat turi man ypatingą reikšmę. Kai buvau maža, labai mėgdavau įvairius akmenis, mineralus, uolienas. Negalėdama ištarti „akmeniukai“, sakydavau „kanniukai“.
Taip pat domėjausi planetomis ir labai mėgau jas paišyti. Kartą nupiešiau vieną planetą ir pavadinau ją „Kannessa“. Tas vardas tiesiog visada būdavo mano galvoje. Nusiunčiau piešinį į vaikišką žurnalą ir jis buvo išrinktas konkurso laimėtoju. Matydama tą vardą atspausdintame žurnale, jaučiausi tokia laiminga ir pajaučiau, jog tai irgi yra mano vardas.
Draugams labai patiko šis vardas, jie visada sakydavo, kad man jis tinka. Taip pradėjau prisistatinėti ir užsienyje, nes būdavo lengviau, nei paaiškinti mano pilną lietuvišką vardą, su kuriuo užsieniečiams kildavo keblumų, tačiau labai myliu ir jį bei labai didžiuojuosi tokiu gražiu lietuvišku vardu. Bekeliaujant po pasauli tas vardas tiesiog „įaugo“ į mane. Kelionių metu sutikau labai daug įdomių, intelektualių, išskirtinių žmonių. Įdomiausia tai, jog pastebėjau žmonių reakcijas, kai prisistatydavau „Kannessa“, jie automatiškai pradėdavo mane sieti su paslaptimi, intriga, įdomumu, drąsa, žaismingumu, kūryba bei unikalumu. Atrodo, jog sis vardas „aktyvuodavo“ kūrybą tiek manyje, tiek aplinkiniuose. Mes visi turime įvairių savo pusių ir supratau, jog šis slapyvardis atspindi mano kūrybiškąją pusę ir yra jos vardas. Taip nusprendžiau pavadinti ir savo rūbų liniją“, – atskleidė pašnekovė.
Drabužių verslas ir darbas su Oksana Pikul
„Kannessa by BMG“ drabužių linijos kūrėja teigė, kad dažniausiai save realizuoja suknelių bei korsetų kūrime: „Šiuolaikinės moterys turi tiek laisvės ir galimybių, tačiau taip pat ir iššūkių. Aš noriu, jog moterys džiaugtųsi gyvenimu ir nebijotų būti tuo, kuo nori būti – drąsios, ryžtingos, linksmos, žaismingos, drovios, seksualios, vaikiškos, paslaptingos. Savo paties mūzos ir herojės.“
Tęsdama pokalbį apie drabužių verslą, Birutė Marija neslėpė, kad jį pradėti nebuvo taip paprasta. „Pradėti verslą yra visada iššūkis. Kai pradėjau verslą, visiškai nieko apie jį nežinojau, jei būčiau žinojusi, kiek visko reikės praeiti, būčiau nepradėjusi. Juokauju.
Su kiekviena sėkme ir pasiekimu ateina nauji iššūkiai. Tačiau tai neleidžia tau miegoti, ugdo tave kaip asmenybe, tavo charakterį, tvirtumą, atsparumą bei kūrybingumą. Dauguma žmonių bijo arba laukia kol viskas bus tobula, tačiau taip laukiant gali ir niekada nepradėti. Tačiau tame ir visas grožis. Mano verslas yra naujas, jį pradėjau per pandemiją, būdama viena Stambule. Manau, kad vienas svarbiausių dalykų yra geras siuvėjų ir tiekėjų pasirinkimas. Ir tai užtrunka, kol viską susirandi, patikrini. Nebuvo lengva, bandė ir apgauti. Dabar verslą perkėlinėju į Lietuvą. Man labiau patinka dirbti su savais žmonėmis“, – sakė ji.
Birutės Marijos Gudavičiūtės didžioji klientų dalis yra iš užsienio, tačiau ir lietuvės mėgsta pasipuošti jos kuriamais drabužiais: „Užsienietės mėgsta mano dizainus iš latekso arba blizgius kostiumėlius. Sulaukiau daug komplimentų. Lietuviai, pastebėjau, kad yra labiau įnoringesni ir turi daugiau kritikos.“
Tiesa, jos kuriamais drabužiais pasipuošė ir Oksana Pikul bei Monika Kvietkutė. „Su Oksana teko pabendrauti trumpai. Ji atrodo miela, taktiška. Ganėtinai lengvai sekėsi dirbti, ji maloni. Pakonsultavau ją ir Moniką bei patariau, kas geriausiai tiktų scenai ir sukūrėme joms drabužius“, – šyptelėjo ji.
NEJUOKINKITE