Filmo „Requiem“ instaliacija buvo pristatoma šiuolaikinio meno žurnalo „CURA.“, kuruojama dueto „Francesco Urbano Ragazzi“, remiama Jono Meko fondo (angl. Jonas Mekas Estate), Lietuvos kultūros instituto bei „Zuecca Projects“, bendradarbiaujant kartu su „Apalazzo Gallery“, „Case Chiuse“ ir žiniasklaidos atsovais „The Brooklyn Rail“.
Šis renginys – tai besitęsiančio Jono Meko 100-ųjų gimimo metinių minėjimui skirto renginių ciklo atgarsiai. 2022 metais visame pasaulyje buvo minimas Lietuvos kino genijaus atminimas, o 79-ajame Venecijos kino festivalyje J. Meko gyvenimo ir kūrybos kelią pasakojanti režisierės K. D. Davison dokumentinė juosta „Rojaus fragmentai“ (angl. Fragments of Paradise) buvo pripažinta geriausiu dokumentikos žanro filmu Klasikų kategorijoje.
Jubiliejinės bienalės atidarymo metu, balandžio 17–19 dienomis, atidaryta pagrindinė bienalės paroda, o šalių paviljonus pristato visų 88 dalyvaujančių šalių atstovai, tarp jų ir Lietuva. Šių metų bienalės parodos tema – „Užsieniečiai visur“ (it. Stranieri Ovunque).
„2024-ųjų Venecijos meno bienalėje daugiausia dėmesio skiriama menininkams, kurie patys yra užsieniečiai, imigrantai, išeiviai, diasporos, emigrantai, tremtiniai ir pabėgėliai, ypač tiems, kurie judėjo tarp pietų ir šiaurės“, – savo pasirinkimą bienalės temai aiškino renginio kuratorius Adriano Pedrosa.
Bienalė veiks iki lapkričio 24 dienos ir kvies susipažinti su šiuolaikinio meno tendencijomis bei naujienomis iš viso pasaulio.