Jan Wykrytowicz, „Go3“ televizijos generalinis direktorius apie partnerystę kalbėjo: „Go3“ tapo pirmaujančia naujos kartos televizija Baltijos šalyse. Nuolat pildome pasiūlą mūsų sukurtu originaliu turiniu bei bendradarbiaudami su tarptautinėmis studijomis ir kūrybinėmis kompanijomis. Šiuo metu „Go3“ pasiūla viršija 15 tūkst. valandų turinio.
Kartu su „ThinkAnalytics“ norime padėti savo žiūrovams sumažinti laiką ir pastangas, kurių reikia norint išsirinkti žiūrėti mėgstamą turinį. Mes norime, kad „Go3“ vartotojai mėgautųsi žiūrėdami puikų turinį, o ne naršytų po galimų žiūrėti filmų bei serialų vandenyną.“
Naudojant „ThinkAnalytics“ dirbtiniu intelektu paremtų sprendimų rinkinį, „Go3“ turės prieigą prie realiuoju laiku pateikiamų kontekstinių žiūrimumo bei žiūrovų elgsenos duomenų, kurie televizijos komandai suteiks gilių įžvalgų, kad rekomendacijos būtų aktualesnės ir vartotojams sutrumpėtų laikas renkantis turinį.
Samuel Sweet, „ThinkAnalytics“ EMEA ir APAC generalinis direktorius, teigė: „Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su „Go3“ televizija, kurios srautinių transliacijų paslauga yra populiariausia Baltijos šalyse. Apjungdami ir derindami dirbtiniu intelektu paremtus sprendimus ir geriausią ilgamečio darbo patirtį, siekiame padėti TV3 grupei paspartinti naujų vartotojų pritraukimą ir pagilinti esamų „Go3“ žiūrovų įsitraukimą bei žiūrimumo rodiklius.“
Apie „ThinkAnalytics“:
„ThinkAnalytics“ yra pasaulinė lyderė dirbtiniu intelektu pagrįstos turinio paieškos ir žiūrovų analizės srityje, siūlanti „Think360“ produktų ir sprendimų rinkinį, kuris televizijoms, studijoms, transliuotojams ir žiniasklaidos bendrovėms suteikia galimybę savo naudotojams teikti asmeninę patirtį.
„ThinkAnalytics“ yra didžiausia nepriklausoma turinio paieškos platforma, teikianti turinio paieškos ir žiūrovų įžvalgas daugiau nei 85 paslaugų teikėjams, aptarnaujantiems maždaug 475 mln. vartotojų 43 kalbomis, kurie per dieną pateikia virš 8 mlrd. rekomendacijų.
Tarp klientų yra „Liberty Global“, „Vodafone“, „Deutsche Telekom“, „DirecTV Latin America“, „HBO Max“, „Sony Bravia“, „Bell Canada“, „BritBox International“, „Crunchyroll“, „Astro“, „Intigral“, „MBC“, „OSN“, „Proximus“, „Rogers“, „Sky Mexico“, „Tata Play“ ir „TELUS“. Įrodyti rezultatai rodo, kad išaugus žiūrovų įsitraukimui, jie rečiau atsisako paslaugos, be to sumažėja ir veiklos sąnaudos.
Papildomas „ThinkAdvertising“ sprendimas sukuria kontekstinę informaciją apie žiūrovus, skirtą tiksliniam auditorijos segmentavimui, apjungiant elgsenos duomenis su praturtintais metaduomenimis, kad būtų sukurtos suasmenintos turinio rekomendacijos.
„ThinkAnalytics“ gali pasigirti „Emmy“ apdovanojimu technologijų ir inžinerijos srityje už inžinerinį kūrybiškumą.