Palyginti su praėjusiais metais, „Oskaro“ auditorija sumažėjo 20 proc., arba maždaug 6 mln. žmonių, pranešė dienraštis „The New York Times“, remdamasis tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis.
„Nielsen“ skaičiavimai apima peržiūras JAV televizijos kanale ABC; juose neatsižvelgiama į auditoriją, stebėjusią ceremoniją per vaizdo transliavimo internetu platformas.
Ankstesnis „Oskarų“ peržiūrų antirekordas buvo nustatytas 2018 metais, kai renginį stebėjo 26,5 mln. žmonių.
Prieš dvi savaites muzikinių apdovanojimų „Grammy“ ceremoniją taip pat stebėjo mažiausiais žiūrovų skaičius per pastaruosius 12 metų, tačiau sumažėjimas šiuo atveju „buvo kuklesnis“ – šou neteko 5 proc. auditorijos.
Sekmadienį „Oskarų“ įteikimo transliacija buvo maždaug 15 min. ilgesnė negu pernai: ceremonija truko pusketvirtos valandos, o jos metu rodyta reklama – ilgiau nei 40 minučių.
Netekusios dalies žiūrovų „Oskarų“ dalybos atsidūrė „pavojingai arti“ kitų apdovanojimų ceremonijų: dabar jis turi tik apie 5 mln. žiūrovų daugiau nei „Auksinio gaublio“ ir „Grammy“ transliacijos. Prieš penkerius metus „Oskarai“ turėjo 18 mln. žiūrovų daugiau nei „Auksinis gaublys“ ir 13 mln. daugiau nei „Grammy“.
Visi pagrindiniai įvykiai, įskaitant istorinę Pietų Korėjos juodojo humoro komedijos „Parazitas“ pergalę geriausio filmo kategorijoje ir jos autoriaus Bong Joon-Ho pripažinimą geriausiu režisieriumi, įvyko per transliacijos paskutines 40 minučių.
„Oskarų“ įteikimas vasario 9 dieną buvo ankstyviausia data šių apdovanojimų kalendoriuje per jų naujausią istoriją. Organizatoriai priėmė tokį sprendimą tikėdamiesi, kad išaugs ceremonijos auditorija. Kitais metais šou, kaip ir anksčiau, bus rodomas vasario pabaigoje.