Tai ne kartą yra įrodžiusios ir garsios Lietuvos moterys, kurios tiek viešumoje, tiek ir socialiniuose tinkluose nebijo parodyti savo natūralaus grožio.
Grožiui skirtame renginyje apsilankiusios Simona Burbaitė, Austėja Jablonskytė, Deimantė Kazėnaitė, Neringa Čukinienė, Justina Gafaro, Ieva Stasiulevičiūtė, Patricija Gadžijeva ir Milita Daikerytė vieningai sutarė, kad kiekvienos moters troškimas turėti tokią veido odą, kurios nereikėtų maskuoti makiažu ar „Instagram“ filtrais.
#NoFilterSkin – oda be filtrų – tokiu šūkiu šiltąjį sezoną pasitinka vienos labiausiai socialiniuose tinkluose sekamų šalies įžymybių, atvykusių į prancūzų kosmetikos Labaratories Filorga „Oxygen - Glow“ linijos pristatymą.
Prie sveikų pusryčių stalo sostinės restorane „Daily Poison“ susėdusios garsios viešnios ne tik mėgavosi viena kitos kompanija, skanavo sveiką gardų maistą, bet ir drauge aptarinėjo grožio naujienas – klausėsi profesionalų patarimų ir dalinosi patirtimi, eksperimentuojant su veido odos priežiūros priemonėmis.
„Smagu žinoti, kad bet kada esi pasirengęs gražiai asmenukei“, – nusijuokia.
Nuomonių lyderės tikina, kad socialiniuose tinkluose grotažymės #nofilter #nomakeup pastaraisiais metais išties sulaukia daug sekėjų dėmesio ir paspaudimų „patinka“, nes moterys vis dažniau atsigręžia į natūralumą.
„Tame laikotarpyje, kai vadinamieji jaunystės spuogai jau nebekankina, tačiau naudoti priešraukšlinį kremą dar irgi per anksti, labai svarbu imtis prevencinių priemonių, užkertančių kelią dehidratacijai. Būtina nuolat palaikyti odos drėgmę, prisotinti ją deguonimi, o šie naujieji produktai atitinka visus tokio tarpsnio odos poreikius,“ – pasakoja odos priežiūros priemonių tarptautinių konkursų teisėja Jelena Liaudinienė.
Ekspertė tikina, kad šiuolaikinis gyvenimo būdas reikalauja atidesnio rūpinosi savo oda: „Spartus gyvenimo tempas, ne visada subalansuota mityba, konservantai maiste, oro užterštumas, vakarėliai – visa tai lemia, kad prevenciniai odos priežiūros principai tampa svarbūs vis jaunesniame amžiuje. Džiugu, kad merginos tapo žingeidesnės, domisi pasaulinėmis odos priežiūros naujovėmis, o tai atvėrė kelią naujai tendencijai – moterys ima vertinti savo unikalumą, priima save tokias, kokios yra iš tiesų“.
Tinklaraštininkė Simona Burbaitė pasakoja, kad pirkdama odos priežiūros priemones visada vadovaujasi požiūriu, kad svarbu ne kiekybė, o kokybė.
„Veidas – mano darbo įrankis, todėl didžiausią dėmesį skiriu naudojamų produktų kokybei ir jų paieškai. Aišku, stebuklingo kremo dar niekas neišrado, bet kruopščiai pasirinkus tinkamus produktus ir gyvenant subalansuotai, galima pasiekti puikių rezultatų. Manęs nebesuvilios tik gražiai įpakuotas ir puikiai kvepiantis produktas - pirmenybę visada teikiu efektyvumui. Tikriausiai didžiausia klaida, kurią daro merginos, daugiau dėmesio skirdamos odos problemos maskavimui, o ne problemos sprendimui“.