Remis Retro tvirtina, kad surinkti ir žmonėms atiduoti užsakymus nėra taip lengva, kaip gali pasirodyti iš pirmo karto.
„Viskas vyksta labai greitai, todėl turi nuolat būti budrus ir tiksliai žinoti, ką darai. Mano darbas šiandien naujame KFC restorane Vilniuje buvo atiduoti klientams jau paruoštus užsakymus prie „drive-thru“ langelio. Manau, kad šiaip visai neblogai pavyko susitvarkyti, tad jei kartais reikėtų papildomų pinigų – idėją jau turiu“, – juokauja garsus reperis, KFC prekės ženklo ambasadorius.
Anot KFC Marketingo projektų vadovės, Lauros Linartaitės, pirmojo sostinėje „drive-thru“ tipo restorano atsiradimas leis dar labiau atliepti klientų poreikius.
„Tai – 8-asis KFC restoranas Lietuvoje, 4-asis Vilniuje. Tikime, kad KFC „drive-thru“ tipo restoranas leis skubantiems ir vairuojantiems vilniečiams dar patogiau mėgautis traškia vištiena. Kiti KFC restoranai Vilniuje įsikūrę prekybos centruose (PPC Ozas, PLC Vilnius Outlet) labiau tinkami tiems, kurie tarp apsipirkinėjimo ar kitų pramogų išalko, o Gedimino pr. esantis restoranas patraukliausias dirbantiems ar pramogaujantiems centrinėje miesto dalyje, daugiausiai žmonėms be automobilių. Todėl tikime, kad šio restorano atidarymas padės dar labiau atliepti mūsų klientų poreikius“, – teigia L. Linartaitė.