Meghan, ištekėjusi už princo Harry, šiemet jau spėjo pristatyti savo gyvenimo stiliaus prekės ženklą „As Ever“, kuris sulaukė didžiulio susidomėjimo visame pasaulyje, rašo mirror.co.uk.
Vėliau ji išleido „Netflix“ serialą „With Love, Meghan“ ir pradėjo tinklalaidę „Confessions of a Female Founder“. Suderindama verslo siekius su sėkmingu sugrįžimu į socialinę mediją, kunigaikštienė paliko savo pėdsaką gyvenimo būdo ir sveikatingumo srityje.
Tačiau Meghan nesiruošia ilsėtis. Naujausiame pokalbyje su Fast Company, paskelbtame gegužės 27 d., ji atskleidė planus plėsti savo verslą už iki šiol siūlomų produktų, tokių kaip medus, vaisių konservai ir gėlių dribsniai, ribų.

Meghan Markle užsiminė apie naujus planus
„Mano širdis yra giliai mano namuose“, – prisipažino Meghan interviu metu. „Viskas kyla iš meilės istorijos, susijusios su namais ir sodu ir tada galima įsivaizduoti, kaip iš to atsiranda įvairios vertikalios linijos.“
Meghan taip pat užsiminė apie planus įsitraukti į mados industriją. Atsakydama į klausimus apie galimą drabužių liniją, ji patvirtino: „Mada yra sritis, kurią ketinu tyrinėti ateityje, nes manau, kad tai man įdomi kryptis.“
Šis žingsnis Meghan atrodo gana natūralus, ypač po to, kai ji šiemet pristatė savo „ShopMy“ puslapį. Šioje naujoje platformoje kunigaikštienė dalijasi nuorodomis į savo pasirinktus drabužius ir aksesuarus, leisdama gerbėjams pritaikyti savo stiliui karališko įkvėpimo ir atkartoti jos išskirtinį skonį.
„Tai mano rankomis atrinkta ir suderinta kolekcija daiktų, kuriuos myliu. Tikiuosi, kad jums patiks“, – rašė Meghan savo svetainėje, pažymėdama, kad kai kurie produktai gali turėti komisinių nuorodų.
Be to, Meghan turi patirties dizaino srityje – 2019 m. ji pristatė darbo drabužių kolekciją, kurios pelnas buvo skirtas labdaros organizacijai „Smart Works“, remiančiai moterų užimtumą.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!