Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
o as nutariau kad tau geriau patyleti,per daug reiksmingas pradedi darytis ir jaustis
Nesenai teko važioti Latvijoj , tai te įvažioti į greikelio priešpriešinę juosta, faktiškai nėra net galimybės , o Lietuvoj , nepastebėjai ,,plytos'' ir kelias atviras ,nes projektuoja sankryžas iš fotelio užpakalio nepakeldami ,,švogeriai'' kuriems svarbu ,,babkės'' kišenėj ir 0 atsakomybės už rezultata
@Kas kaltas
Projektuojant ir tvirtinant kelių projektus reikia kompetencijos. Valstybinės reikšmės keliuose kelio ženklai (KET) nėra geros būklės (išblukę ir kita) blogas kelių ženklinimas. Pastangų taisyti problemas nuo 2016 metų labai mažai. O sankryžos tarp magistralinio ir krašto kelių turi būti dviejų lygių.
Zvonkus pyst su Stano mašina į stulpą ir be jokios priežasties,o gal Zvonkus jau persenas vairuot?
Pamatęs, kas vyksta Lietuvos keliuose, Stano nutarė netylėti: „Likimo ironija“