Įkvėptas visuotiniu fenomenu tapusios istorijos apie jaunąjį burtininką, šis projektas sujungs magijos pasaulį ir įspūdingus kulinarinius kūrinius bei stebins netikėtumais.
Laidos vedėjai – charizmatiškieji broliai dvyniai Jamesas ir Oliveris Phelpsai, puikiai pažįstami kaip Fredas ir Džordžas Vizliai.
Prie jų prisijungs žinomi kulinarijos teisėjai – Carla Hall ir Jozefas Youssefas, kurie vertins dalyvių kūrybiškumą ir meistriškumą. Šešių serijų laidoje taip pat išvysime ypatingus svečius, tarp kurių – profesorių Filijų Flitviką įkūnijęs Warwickas Davisas, kaip Luna Geranorė atpažįstama Evanna Lynch ir Bonnie Wright, filme sukūrusi Džinės Vizli vaidmenį, rašoma pranešime spaudai.
Konkurso metu devynios konditerijos meistrų komandos iš skirtingų JAV kampelių turės pagaminti įspūdingo dydžio šedevrus, įkvėptus „Hario Poterio“ visatos simbolių. Kiekviename epizode dalyviai užburs ne tik teisėjų skonio receptorius, bet ir stebins įspūdingais vizualiniais sprendimais.
Laida nufilmuota „Warner Bros.“ studijoje Leavesdene (JK), kurioje laikomos originalios „Hario Poterio“ filmų dekoracijos ir rekvizitai. Dalyvių kūriniai pristatomi tokiose legendinėse vietose kaip 9¾ peronas, Didžioji salė, Gringotso burtininkų bankas, Skersinis skersgatvis, Uždraustasis miškas ir kt.
Pamatykite laidos anonsą:
„Sukurta pasitelkiant neblėstantį „Hario Poterio“ gerbėjų entuziazmą ir „Food Network“ šventinių programų kūrimo patirtį, ši kulinarinė laida žavi savo įvairiapusiškumu. Joje išvystame aukšto lygio konditerijos meistriškumą, perteiktą kerinčioje aplinkoje ir rodomą pačiu magiškiausiu metų laiku“, – sako „Warner Bros. Discovery“ maisto turinio vadovė Betsy Ayala.
Grupė laimingųjų gerbėjų turės galimybę paragauti dalyvių konditerinių šedevrų, o laidos finale komanda, laimėjusi konkursą, bus apdovanota pirmąja Kepėjų burtininkų taure ir bus įtraukti į naujausią „Hario Poterio“ receptų knygą.
Socialiniuose tinkluose naudojant grotažymę #WizardsOfBaking bus galima išvysti burtininkų pasaulio užkulisius, taip pat pamatyti, kaip broliai Phelpsai sugrįžta į Hogvartsą, susitinka su ypatingais svečiais ir susipažįsta su komandomis, kurios varžosi šioje magiškoje kovoje.
Naujosios kulinarijos burtų kupinos laidos premjerą Lietuvoje jau trečiadienį, gruodžio 4 d., galės išvysti „discovery+“ paslaugos, prieinamos „Go3“ televizijoje, prenumeratoriai.
Apie „Harį Poterį“:
Nuo pirmosios akimirkos, kai vienuolikmetis Haris Poteris susitiko su Hogvartso burtų ir kerų mokyklos raktų bei teritorijos prižiūrėtoju Rubėjumi Hagridu, jo nuotykiai paliko neišdildomą žymę populiariojoje kultūroje.
Praėjus daugiau nei 25 metams, „Hario Poterio“ fenomenas tebėra viena sėkmingiausių ir mylimiausių franšizių pasaulyje. J. K. Rowling knygų serija, virtusi bestseleriais, atgijo ekrane kaip nuolat tobulėjanti, tarpusavyje susijusi visata, kurią pamėgo milijonai gerbėjų visame pasaulyje.
Aštuoni filmai apie Harį Poterį ir trys „Fantastinių gyvūnų“ ekranizacijos atkūrė šią užburiančią visatą ekrane, o spektaklis „Haris Poteris ir prakeiktas vaikas“ žavi teatro scenoje. „Portkey Games“ sukurtos modernios vaizdo ir mobiliosios žaidimų platformos leidžia gerbėjams patirti burtininkų pasaulį taip, kaip niekada anksčiau.
Tūkstančiai gerbėjų pasaulyje gali džiaugtis oficialia „Hario Poterio“ atributika, aplankyti įspūdingus pramogų parkus „Universal Studios“ arba pasinerti į burtininkų pasaulio užkulisius „Warner Bros. Studio Tour – The Making of Harry Potter“ Londono bei Tokijo studijose.
Šios besiplečiančios „Warner Bros. Discovery“ valdomos „Hario Poterio“ ir „Fantastinių gyvūnų“ visatos taip pat apima „Platform 9¾“ parduotuves ir kultinę „Hario Poterio“ parduotuvę Niujorke.
Be to, gerbėjai nekantriai laukia naujojo HBO serialo, kuriame Hario nuotykiai bus atskleisti dar kitu formatu. Ši franšizė ir toliau kviečia viso gerbėjus atrasti magiją bei pasinerti į nuolat besiplečiantį burtininkų pasaulį. Naujausių „Hario Poterio“ ir „Fantastinių gyvūnų“ naujienų ieškokite svetainėje www.wizardingworld.com
Apie „Warner Bros. Discovery“:
„Warner Bros. Discovery“ yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti išsamiausios ir labiausiai diferencijuotos pasaulyje prekių ženklų turinio kolekcijos kūrimu bei platinimu per televiziją, filmus, interneto platformas ir žaidimus.
Bendrovės prekių ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų. Tarp jų – „Discovery Channel“, „Max“, „discovery+“, CNN, DC, „TNT Sports“, „Eurosport“, HBO, HGTV, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, TLC, „Magnolia Network“, TNT, TBS, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Motion Picture Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Pictures Animation“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.
Apie „discovery+“:
„discovery+“ yra „Warner Bros. Discovery“ teikiama negrožinio ir realaus gyvenimo turinio srautinio transliavimo paslauga, veikimo pradžioje pasiūliusi plačiausią turinio katalogą. „discovery+“ siūlo daugybę išskirtinių, originalių serialų skirtingiems skoniams, įskaitant gyvenimo būdą ir santykius, namus ir maistą, tikrus nusikaltimus, paranormalius reiškinius, nuotykius ir gamtos istoriją, taip pat mokslą, technologijas ir gamtą, bei aukštos kokybės dokumentinius filmus. Lietuvoje „discovery+“ yra pasiekiama per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.