Viena garsiausių Holivudo porų, atrodo, turi viską, o jų vardus žino kone visas pasaulis. Visgi po šešerius metus trukusios santuokos sutuoktinių skyrybų byla pasiekė teismą.
Naujame intriguojančiame dokumentiniame filme gilinamasi į šių žymių skyrybų subtilybes. Žiūrovams suteikiama galimybė iš arti stebėti dramatiškus įvykius ne tik teismo salėje, bet ir už jos ribų.
Dviejų dalių juostą Lietuvos žiūrovai jau gali peržiūrėti „discovery+“ platformoje. Ji Lietuvoje yra pasiekiama per „Go3“ televiziją.
Intriguojantis skyrybų procesas
Filmas leidžia ne tik iš arti susipažinti su garsenybių skyrybų procesu, bet ir su pačiomis Holivudo žvaigždėmis.
Kim ir Kanye savo santuokiniame gyvenime patiria tokius pačius išgyvenimus kaip ir kiekvienas, tačiau tiek intymius santuokos, tiek karjeros klausimus jie yra priversti spręsti stebint žiniasklaidai.
Dokumentiniuose kadruose žiūrovai gali stebėti, kaip meistriškai perteikiamos Kim ir Kanye asmenybės ir kartu su jais įsijausti į visas emocijas, kurias jie patyrė skyrybų metu.
Pirmajame epizode atkleidžiama Kanye – genialaus, tačiau skandalingo reperio, dažnai patenkančio į žiniasklaidos akiratį – asmenybė.
Pasakojimo eigoje parodomas jo sudėtingas gyvenimas viešumoje, o žiūrovai tampa Kanye atsiskyrimo nuo garsiosios Kardashian šeimos liudininkais.
Antrasis epizodas stebėtojams leidžia susipažinti su Kim pasauliu ir siūlo iš arti pažvelgti į jos santuoką ir emocijų kalnelius, kuriuos sutuoktiniai patiria sunkiu skyrybų laikotarpiu.
Dokumentiniame filme apžvelgiama ir tai, kas vyko po skyrybų – kai Kanye soc. tinkluose pradeda viešą priekabiavimą prie Kim, dėl kurio jų santykiai tampa dar labiau įtempti.
Išgirsti abi istorijos puses ir nuspręsti, kam tenka atsakomybė dėl skyrybų, galima jau dabar „discovery+“ platformoje, Lietuvoje pasiekiamoje per „Go3“ televiziją.
Apie „Warner Bros. Discovery“:
„Warner Bros. Discovery“ („Nasdaq“: WBD) yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti aukštos kokybės televizijos serialų ir filmų kūrimu bei jų transliavimu televizijoje, interneto platformose ir kine.
Bendrovės prekės ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų.
Tarp jų – „Discovery Channel“, „discovery+“, „CNN“, „DC“, „Eurosport“, „HBO“, „Max“, „HGTV“, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, „TLC“, „Magnolia Network“, „TNT“, „TBS“, „truTV“, „Travel Channel“, „Max“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Film Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti. Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite www.wbd.com.
Apie „discovery+“:
„discovery+“ yra „Warner Bros. Discovery“ teikiama negrožinio ir realaus gyvenimo turinio srautinio transliavimo paslauga, veikimo pradžioje pasiūliusi plačiausią turinio katalogą.
„discovery+“ siūlo daugybę išskirtinių, originalių serialų skirtingiems skoniams, įskaitant gyvenimo būdą ir santykius, namus ir maistą, tikrus nusikaltimus, paranormalius reiškinius, nuotykius ir gamtos istoriją, taip pat mokslą, technologijas ir gamtą, bei aukštos kokybės dokumentinius filmus.
Lietuvoje „discovery+“ yra pasiekiama per „Go3“ televiziją, „MEGOGO“ ir „Telia Play“.