Nors koraliniai rifai sudaro mažiau nei 1 proc. vandenyno dugno, jie itin reikšmingi – juose dauginasi, maitinasi ir veisiasi ketvirtadalis visų jūros gyventojų rūšių.
Be to, koraliniai rifai saugo pakrantes nuo audrų ir erozijos. Deja, spartėjant klimato kaitai, koralinių rifų kiekis pasaulyje sparčiai mažėja.
Organizacija „Red Sea Global“ siekia parodyti, jog aplinkosauga yra neatsiejama nuo turizmo.
Kartu su „Warner Bros. Discovery“ sukurto filmo tikslas – ugdyti visuotinį supratimą apie gyvybiškai svarbų koralinių rifų indėlį planetos ekosistemai.
„Didžiuojamės galėdami kurti kartu su „Red Sea Global“. „Warner Bros. Discovery“ tiki pasakojimo galia, todėl siekiame, kad mūsų kuriama istorija ne tik linksmintų, bet ir įkvėptų pokyčiams. Filmas „Po vandeniu: kova už koralus“ yra puikus pavyzdys kaip galime tai padaryti“, – sako „Warner Bros. Discovery“ dokumentikos kanalų skyriaus vadovas Kerry McEvoy.
Su kokiais iššūkiais susiduria koraliniai rifai ir kodėl svarbu juos išsaugoti, jau galima išvysti filme „Po vandeniu: kova už koralus“ „discovery+“ platformoje, Lietuvoje pasiekiamoje per „Go3“ televiziją.
Koraliniai rifai – daugybės jūros gyvūnų namai
Filmas „Po vandeniu: kova už koralus“ pasakoja apie nepaprastą Saudo Arabijos laisvojo nardymo profesionalės Salmos Shaker kelionę, kurios metu ji gilinasi į novatorišką „Red Sea Global“ ir Karaliaus Abdullah mokslo ir technologijų universiteto mokslininkų darbą.
Pagrindinis filmo akcentas – neatrasi koraliniai rifai Raudonosios jūros pakrantėje šalia Saudo Arabijos krantų.
Juosta siekiama atskleisti šios neišnaudotos teritorijos paslaptis, parodyti itin unikalią biologinę įvairovę ir atliekamą ypač svarbų vaidmenį.
„Esame įkvėpti gamtos, o vadovaujamės mokslu. Mūsų mokslininkai taiko novatoriškus metodus, kad apsaugotų, pamaitintų ir atkurtų koralinius rifus, taip pat savo žiniomis dalinasi su kolegomis iš viso pasaulio. Filme siekiame atkreipti dėmesį ne tik į šių povandeninių stebuklų grožį, bet ir pažeidžiamumą, pabrėžti mūsų visų vienybės svarbą išsaugant vandens gyvūnų populiaciją ir vandenynus“, – sako „Red Sea Global“ generalinis direktorius John Pagano.
Apie „Warner Bros. Discovery“:
„Warner Bros. Discovery“ yra lyderiaujanti pasaulinė žiniasklaidos ir pramogų bendrovė, užsiimanti išsamiausios ir labiausiai diferencijuotos pasaulyje prekių ženklų turinio kolekcijos kūrimu bei platinimu per televiziją, filmus, interneto platformas ir žaidimus.
Bendrovės prekių ženklai, kasdien įkvepiantys, informuojantys ir linksminantys auditoriją, yra pasiekiami daugiau nei 220 šalių ir 50 kalbų.
Tarp jų – „Discovery Channel“, „Max“, „discovery+“, CNN, DC, „TNT Sports“, „Eurosport“, HBO, HGTV, „Food Network“, „OWN“, „Investigation Discovery“, TLC, „Magnolia Network“, TNT, TBS, „truTV“, „Travel Channel“, „MotorTrend“, „Animal Planet“, „Science Channel“, „Warner Bros. Motion Picture Group“, „Warner Bros. Television Group“, „Warner Bros. Pictures Animation“, „Warner Bros. Games“, „New Line Cinema“, „Cartoon Network“, „Adult Swim“, „Turner Classic Movies“ ir kiti.
Apie „discovery+“:
„discovery+“ yra „Warner Bros. Discovery“ teikiama negrožinio ir realaus gyvenimo turinio srautinio transliavimo paslauga, veikimo pradžioje pasiūliusi plačiausią turinio katalogą. „discovery+“ siūlo daugybę išskirtinių, originalių serialų skirtingiems skoniams, įskaitant gyvenimo būdą ir santykius, namus ir maistą, tikrus nusikaltimus, paranormalius reiškinius, nuotykius ir gamtos istoriją, taip pat mokslą, technologijas ir gamtą, bei aukštos kokybės dokumentinius filmus.
Lietuvoje „discovery+“ yra pasiekiama per „Go3“ televiziją.