Mergaitėms skirta kolekcija „Sweet and spicy“ atspindi suaugusiųjų mados tendencijas, tačiau nenutolsta nuo vaikiško prado.
Šiltam pavasariui ir vasarai skirtoje drabužių kolekcijoje – ryškiaspalvės ir labai žaismingos suknelės trumpomis rankovėmis. Kolekcijoje vyrauja modalas ir medvilnė, o drabužiai pasižymi raštų ir formų įvairove. Audiniai – itin kokybiški, pirkti Italijoje, Nyderlanduose, Graikijoje. Naujiena – maudymosi kostiumėliai iš specialiai šiam prekės ženklui pagaminto audinio. Todėl klientės galės džiaugtis išskirtiniu ir vienetiniu gaminiu. Fotosesiją įamžino fotografė Karolina Funkienė, o modeliais tapo dizainerės kūrybos gerbėjos.
„Ankstesnėse kolekcijose būdavo itin daug pastelinių spalvų. Šį kartą norėjosi padaryti kitaip nei visada. Kolekcijoje daug ryškių spalvų ir žaismingų raštų. Be konkurencijos mergaičių simpatijas užkariauja suknelės, puoštos karūnomis, tiuliu, plačiai besisukančios ar su balerinos atvaizdu. Tokį drabužį mamai bus sunku nurengti“, – šypsosi prekės ženklo įkūrėja Nijolė Čeponienė.
Kūrėja pasakoja, kad lietuvės tampa vis drąsesnės ir nori puošti savo dukras kuo įmantresniais drabužiais. Klienčių akį traukia išskirtinių modelių suknelės su sparnais, raukiniais ar pūstomis rankovėmis. Mamos vertina kokybiškus ir unikalaus dizaino drabužius, išsiskiriančius iš masinės gamybos. N. Čeponienė vasaros garderobą siūlo papildyti ryškiaspalviais rūbais. Dizainerė pastebi, kad ciklameno, žydra ir koralo spalvos šiemet yra pačios populiariausios.
Vienodos mamos ir dukros suknelės jau nebe tokios populiarios. Dabar mamos mieliau renkasi vienodo audinio, silueto ar tokios pat spalvos drabužių derinius. Artėjant vasaros švenčių sezonui, populiariausios išlieka baltos spalvos suknelės. Jomis mergaitės pasipuošia Pirmajai Komunijai, krikštynoms ir įsimintiniausioms šeimos šventėms.
„Kolekcijoje pristatome 19 drabužių. Klientų skoniai labai skirtingi, norėjosi, kad kiekvienas atrastų tai, kas jam patinka. Darželio renginiai, išleistuvės, gimtadieniai, atostogos... Tiesa, didelį dėmesį skyrėme universalumui ir patogumui. Svarbu, kad drabužis džiugintų ne vieną progą, o būtų lengvai pritaikomas ir ateityje“, – pasakoja prekės ženklo kūrėja.