• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kovo mėnesį Sasekso kunigaikštienė Meghan Markle paskelbė apie naują etapą – moteris įkūrė savo gyvenimo būdo prekės ženklą „American Riviera Orchard“ ir ruošiasi, kada jos naujas verslas pradės veikti.

Kovo mėnesį Sasekso kunigaikštienė Meghan Markle paskelbė apie naują etapą – moteris įkūrė savo gyvenimo būdo prekės ženklą „American Riviera Orchard“ ir ruošiasi, kada jos naujas verslas pradės veikti.

REKLAMA

Sasekso kunigaikštienė apie savo naują verslą paskelbė kovo mėnesį ir iš pradžių gerbėjus erzino miglota informacija apie savo prekės ženklą – šie spėliojo, ką ruošia princo Harry žmona. 

Mįslingame vaizdo įraše, kuris buvo meistriškai nufilmuotas jos ir princo Harry dvare Montecito mieste, Sasekso hercogienė buvo matoma gaminanti maistą virtuvėje ir vaikštinėjanti po prabangias jų šeimos namų apylinkes.

Netrukus paaiškėjo, kuo Meghan prekiaus. Pasirodė informacija, kad dviejų vaikų mama planuoja pardavinėti ne tik virtuvės ir namų apyvokos reikmenis, bet ir savo aliejų, riešutų sviestų, uogienių ir konservų liniją, taip pat namų kvapus ir net baldus.

REKLAMA
REKLAMA

Triukšmas dėl naujojo hercogienės prekės ženklo nurimo. Kiek vėliau socialiniuose tinkluose vienas po kito pasirodė įrašai, kuriuose garsūs žmonės dalijasi iš Meghan gautais jos naujo verslo produktais. Moters idėja patiko ne visiems – socialiniuose tinkluose pasipylė ne patys maloniausi žodžiai. 

REKLAMA

Karališkosios šeimos ekspertas ir knygų autorius Tomas Quinnas sako, kad Meghan buvo sugniuždyta po to, kai „American Riviera Orchard“ buvo sutiktas ne itin palankiai, ypač po kritikos, kurios ji sulaukė dėl savo naujojo džemo.

„Meghan ašarojo, kai prekės ženklas buvo pristatytas, o jos naujoji uogienė buvo plačiai išjuokta dėl to, kad yra brangi ir neva nieko verta. Visa tai pasiekė tokį lygį, kai ji mano, jog viskas, ko ji imsis, bus neteisingai kritikuojama. Kaip ir jos vyras, ji jaučia, kad žmonės nesąžiningai iš jos tyčiojasi – ji negali suprasti, kodėl kiti nesižavi jos darbu“, – teigė ekspertas. 

REKLAMA
REKLAMA

Jis pridūrė, kad Meghan nebuvo pasirengusi tokiai kritikos bangai, jai labai sunku: „Ji ypač jautriai reaguoja į bet kokią kritiką dėl jos prabangaus gyvenimo būdo JAV.“

Pranešama, kad Sasekso kunigaikštienė planuoja „American Riviera Orchard“ atidarymo išvakarėse surengti reklaminę kampaniją ir bandys pritraukti naujų prekės ženklo sekėjų, dalyvaudama pokalbių laidose ir tinklalaidėse bei duodama interviu „specialiai atrinktiems“ žurnalistams.

Kol kas nėra aišku, kada oficialiai startuos naujasis M. Markle verslas. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų