• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žinoma menininkė Monika Dirsytė viešai pasidalijo skaudžia patirtimi, kuri apkartino jos naujųjų metų pradžią. Užsisakiusi maisto į namus per populiarią užsakymų platformą, ji ne tik negavo dalies užsakytų prekių, bet ir susidūrė su sunkumais bandydama išspręsti situaciją su aptarnavimo komanda. Be to, jos užsakymų istorija buvo visiškai ištrinta.

Žinoma menininkė Monika Dirsytė viešai pasidalijo skaudžia patirtimi, kuri apkartino jos naujųjų metų pradžią. Užsisakiusi maisto į namus per populiarią užsakymų platformą, ji ne tik negavo dalies užsakytų prekių, bet ir susidūrė su sunkumais bandydama išspręsti situaciją su aptarnavimo komanda. Be to, jos užsakymų istorija buvo visiškai ištrinta.

REKLAMA

Apie šią situaciją menininkė pranešė socialiniuose tinkluose, o savo istorija sutiko pasidalinti su naujienų portalu tv3.lt

„Mano nauji metai prasidėjo gan nesmagiai. Su Celestina nusprendėm pasigaminti kartu kažką skanaus, kadangi ji šiek tiek sirguliavo, nusprendžiau vietoje ėjimo į parduotuvę užsisakyti maisto iš „Iki“ parduotuvės, kurį turėjo pristatyti „Bolt Food“.

Suprantu, kad po Naujų metų, tikriausiai, normalu palaukti šiek tiek ilgiau užsakymo, tačiau šis postas ne apie tai, kad laukiau užsakymo geras dvi valandas, šis postas apie tai, kad likau ne tik apgauta, bet ir prie to pačio mano visa užsakymų istorija ištrinta, o pinigai nuo kortelės nuskaičiuoti“, – pasakojimą pradėjo Monika.

REKLAMA
REKLAMA

„Tiesiog šlykštus“

„Po dviejų valandų laukimo, sulaukiau kurjerio, kuris atvežė man butelį aliejaus, 4 butelius mineralinio vandens ir duonos. Jis informavo mane, kad pakeliui – kitas kurjeris, kuris atveš likusį maistą... Antras kurjeris atvyko ne su mano užsakytu maistu, tad atsisakiau ne savo užsakymo.

REKLAMA

Informavau kurjerį, parašiau į pagalbą „Bolt Food“. Su manimi buvo susisiekta po trijų dienų. Pradėta bendrauti ir pasiūlyta grąžinti pinigus į programėlę. Atrašiau, jog taip netinka. Laukiau kol jie man atsakys, tačiau vakar atsidarius programėlė netekau žado – visa mano užsakymų istorija ištrinta, jokių susirašinėjimų, nieko neliko.

Žodžiu, man tiesiog sunku patikėt, kad tokia kompanija gali taip apgauti žmogų. Ir svarbiausia, kad nėra kam pasiskųsti, kur kreiptis tokiu atveju. Iš vienos pusės dzin, gyvensiu toliau, bet labai erzina tokia neteisybė. O tas ištrynimo faktas – tiesiog šlykštus“, – socialiniame tinkle dalinasi moteris.

REKLAMA
REKLAMA

„Bolt Food“ atsakymas

Naujienų portalas tv3.lt dėl šios situacijos kreipėsi į maisto užsakymo platformą „Bolt Food“. Raštu pateiktame atsakyme Jaagupas Jalakasas, „Bolt Food“ generalinis vadovas Lietuvoje ir Estijoje teigia:

„Apgailestaujame dėl nemalonios klientės patirties. „Bolt Food“ komanda aiškinasi, dėl kokių priežasčių galėjo kilti problemų pristatant minėtą užsakymą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Klientų aptarnavimo specialistams pasiūlius pinigus grąžinti į programėlėje „Bolt Food“ esančią kliento sąskaitą ir klientui su tuo nesutikus, naudotojui pasiūloma pinigus grąžinti į tą banko sąskaitą, kuria buvo sumokėti pinigai už užsakymą. Taip buvo ir šįkart – klientei programėlėje buvo pasiūlytas pinigų grąžinimas į jos asmeninę banko sąskaitą.

REKLAMA

„Bolt Food“ komanda aiškinasi, kodėl klientė nemato su klientų aptarnavimo komanda įvykusio pokalbio. Tokiais atvejais, kai dėl techninių nesklandumų klientui neišeina susisiekti su klientų aptarnavimo komanda programėlėje, reikėtų su mūsų specialistais susisiekti el. paštu [email protected].

Klientų aptarnavimo komanda siekia padėti kiekvienam naudotojui. Jokiu atveju klientų aptarnavimo specialistai neturi galimybių ištrinti pokalbių ar užsakymų istorijos.

REKLAMA

Norėdamas rasti su klientų aptarnavimo komanda programėlėje „Bolt Food“ įvykusius pokalbius, naudotojas turėtų pasirinkti pagrindinio programėlės lango apačioje mygtuką „Paskyra“, tada rinktis skiltį „Pagalba“ ir spustelti mygtuką „Pašto dėžutė“. Naujausią pokalbį naudotojas turėtų matyti skiltyje „Aktyvūs“, praėjus kuriam laikui pokalbis atsiduria skiltyje „Archyvuota“. Pokalbiai su klientų aptarnavimo specialistais programėlėje naudotojui matomi 6 mėnesius. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Užsakymų istoriją naudotojai gali rasti pagrindinio programėlės „Bolt Food“ lango apačioje, skiltyje „Užsakymai“.

Jeigu programėlėje klientas nemato įprastai matomos informacijos, pirmiausia vertėtų pasitikrinti, ar yra prisijungta prie paskyros, patikrinti, ar programėlei nereikia atnaujinimo, jeigu nė vienas iš minėtų sprendimo būdų nepadeda, pabandyti programėlę ištrinti ir įdiegti iš naujo. Jeigu nepadeda ir tai, padarius programėlės ekrano nuotraukas reikėtų apie tai informuoti klientų aptarnavimo komandą „Pagalbos“ skiltyje programėlėje „Bolt Food“ arba paštu [email protected].“

Deportuokit bolt wolt alkaida užsieniečius.
Šitie migrantai sunaikino Vilniaus eismą. Priekabiauna prie moterų ir dukrų.
Karo atveju jie bus peilis į nugarą. Žudys Lietuvius, užiminės strateginius objektus, tieks priešui koordinates apie mūsų kariuomenės buvimo vietą.
Kur yra migrantai visur sprogdinimai, žudymai, prievartavimai ir vagystės.
Kodėl jūs įleidžiate šitą migrantų savartyną?
Apkrauna sveikatos systemą, priekabiauna prie moterų, ket visai nežino, daužo policijos automobilis, sunaiko Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos eismą.
Kalbate apie 4 BVP gynybai, o nekalbate apie beprecedente žąlą kuria daro mum migrantai mūsų tapatybei, saugumui ir biudžetui.
Deportuokit visus!!!
Vertinkite bolt , wolt islamistų anketas 1, kad jų paskyras blokuotų. Budami vieningi, esame stiprus.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų