Pagal stebėjusių žiūrovų skaičių, šiemet apdovanojimai televizijoje žiūrėti geriausiai per pastaruosius 3 metus.
Itin gausiai žiūrovai sekė ir prieš apdovanojimų ceremoniją įvykusią raudonojo M.A.M.A kilimo transliaciją su „Power Hit Radio“ vedėjais. Pastaroji, kartu su kita unikalia tv3.lt video medžiaga internete, peržiūrėta daugiau nei 100 tūkst. kartų.
Žiūrovų dėmesį patraukė ir dokumentinio filmo apie muzikos apdovanojimus „M.A.M.A., kas toliau?“ pirmoji serija. Pastaroji transliuota net trijose platformose – naujienų portale tv3.lt, TV6 kanalu ir naujos kartos televizijoje Go3. Vien per TV6 premjerinę filmo seriją pasižiūrėjo 100 tūkst. žmonių, o internete ji surinko dar beveik 40 tūkst. peržiūrų.
Šiemet apdovanojimų ceremonijos reklaminė kampanija vyko išskirtinai tik TV3 žiniasklaidos grupės valdomose platformose – internete, radijuje ir televizijoje. Vien grupės valdomuose TV kanaluose ištransliuoti renginio anonsai pasiekė beveik 2 mln. žiūrovų. Tai lėmė įspūdingą apdovanojimus stebėti gyvai atvykusių žiūrovų skaičių – iš viso net 11 tūkst. žmonių.
Tačiau tai – ne vieninteliai įspūdingi skaičiai. Gražiausias iš jų – gausi lietuvių parama Ukrainai. Renginio metu vedėjai, atlikėjai ir dauguma teikusių apdovanojimus, ne kartą priminė, kad kol Lietuvoje vyksta muzikinė šventė, Ukrainoje vyksta karas. Žiūrovai ir renginio dalyviai neliko tam abejingi. Ne kartą ekranuose regėtas „Blue/Yellow“ organizacijos numeris 1482 penktadienio vakarą buvo rinktas kone nuolatos. Iš viso renginio metu Ukrainai lietuviai suaukojo beveik 100 tūkst. eurų.