• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Go3“ televizijos žiūrovai puikiai žino praėjusių metų spalį pasirodžiusį originalaus turinio serialą „10 pasimatymų“. Roberto Kuliūno režisuotame seriale pasirodė tokie garsūs Lietuvos kino veidai, kaip Vytautas Rumšas Jaunesnysis, Karolina Elžbieta Mikolajūnaitė, Petras Kuneika ir kiti. Visi jie vilkėjo išskirtinius drabužių derinius, kurie ne vienam žiūrovui paliko įspūdį.

9

„Go3“ televizijos žiūrovai puikiai žino praėjusių metų spalį pasirodžiusį originalaus turinio serialą „10 pasimatymų“. Roberto Kuliūno režisuotame seriale pasirodė tokie garsūs Lietuvos kino veidai, kaip Vytautas Rumšas Jaunesnysis, Karolina Elžbieta Mikolajūnaitė, Petras Kuneika ir kiti. Visi jie vilkėjo išskirtinius drabužių derinius, kurie ne vienam žiūrovui paliko įspūdį.

REKLAMA

Serialo stilistė Viktorija Valentina Ramanauskaitė pokalbio metu atskleidė, kad pamatinė idėja, kuri įkvėpė sukurti išskirtinius derinius ir papuošti serialo aktorius gimė prisiminus „Netflix“ pirmaujančias gretas užimantį serialą „Emily in Paris“.

Lietuvišką serialą „10 pasimatymų“ galite žiūrėti Go3 platformoje.

„Kai aš gavau galimybę dirbti su „10 pasimatymų“ ir sužinojau, kad jis bus labai stilizuojamas, pirma mintis, man šovusi į galvą, buvo serialas „Emily in Paris“.

REKLAMA
REKLAMA

Aš, kai pradėjau skaityti scenarijų, pagrindinėje veikėjoje Emily mačiau save, nes ir pati kažkada dirbau ofise ir eidavau į darbą apsirengusi taip, tarsi tai būtų mados demonstracija. Aš žinojau, kad su Emily turime ryšį“, – šyptelėjo Viktorija Valentina .

REKLAMA

Lietuvių dizainerių darbai

Vos pradėjusi dirbti su serialu „10 pasimatymų“, Viktorija Valentina prisipažino, kad iš pradžių jai pačiai iš savo spintos teko traukti visus turimus drabužius.

Vis tik jų nepakako norint aprengti visus aktorius, tad teko galvoti, kaip originaliai papuošti lietuvių kino žvaigždes. Viktorija Valentina pasakojo supratusi, kad susidūrė su iššūkiu.

REKLAMA
REKLAMA

„Negalėjau ir dirbti be iššūkių, nes man be jų neįdomu. Supratau, kad seriale noriu panaudoti kuo daugiau lietuviškų kūrėjų darbų.

Aš pradėjau ieškoti lietuvių dizainerių, paklausiau, ar norėtų bendradarbiauti su mumis <...>. 90 procentų dizainerių buvo labai nudžiuginti idėjos, kad aš noriu parodyti Lietuvai, jog mes turime savo dizainerių, jų darbų. Norėjosi laikytis ir tos minties, kad nepirksime greitosios mados kuriamų drabužių“, – paaiškino ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Viktorija Valentina pridėjo, kad su ja kartu dirbti sutiko tiek žinomi, tiek labiau nišiniai mada užsiimantys vardai Lietuvoje. Pradėjus vardinti prekės ženklus paaiškėjo, kad jų buvo išties nemažai:

„Mes dirbome kartu su „Lelija“, „Ramune Piekautaite“, „The dirty maria“, „The knotty ones“, „unlabel“, „upcyklingtuime.lt“, Samanta Zykaite, „GRETES“, „FEALS“, „The pose brand“, Diana Vapsve, „Skarele“, „ZEFYRU“, „Šileliu“, „Glasses on“, „Silk and Jam“, „Empty plazes“, „koza_lietuva“, „Olesia Les“, „Shmutke“, „Wool dot knitwear“, „WEARDOU“ ir kitais vardais.“

REKLAMA

Drabužiai iš padėvėtų rūbų parudotuvių

Pokalbio metu stilistė taip pat pasakojo, kad netgi visų šių vardų nepakako, siekiant originaliai ir unikaliai aprengti aktorius.

Tad Viktorija Valentina savo darbe įsivedė dar vieną kriterijų – tvarumą, su kuriuo dirbo, ir dėl to stengėsi likusius drabužius pati atrasti padėvėtų drabužių parduotuvėse.

„Supratau, kad vienaip ar kitaip, visų serialo personažų aš neaprengsiu vien dizainerių drabužiais. Tada išsikėliau kitą užduotį, kad visi kiti drabužiai bus surinkti iš padėvėtų rūbų parduotuvių ir mes rinksimės tvarumą, serialu parodysime, kad galime aprengti žmones gražiai, tvariai ir lietuviškai.“, – pasakojo pašnekovė.

REKLAMA

Ji pridėjo, kad šis požiūris taip pat koreliavo su jos pačios asmenine vizija apie madą. Viktorija Valentina tikino, kad norint apsirengti gražiai ir išskirtinai nėra būtina turėti pilnos piniginės.

Pasak jos, viskas priklauso ir nuo to, kaip stipriai asmuo nori išskirtinai apsirengti ir kaip jis geba panaudoti kūrybiškumą trokštamai vizijai įgyvendinti.

„Norėjau parodyti ir tai, kad ne viskas priklauso nuo pinigų, biudžetų, viskas priklauso nuo žmonių noro ir įdirbio“, – reziumavo ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Didžiausią nuostabą sukėlė 1 prekės ženklas

Stilistė pasakojo, kad dirbant su aktorių įvaizdžiu buvo susidurta su ne vienu iššūkiu, tačiau tikino, kad vienas iš jų jai įsiminė labiausiai.

Viktorija Valentina kalbėjo, kad buvo vienas prekės ženklas, su kurio vadove ji turėjo pasikalbėti dėl bendradarbiavimo. Prieš šį pokalbį stilistė beprotiškai jaudinosi.

„Didžiausias iššūkis seriale buvo aprengti Vytautą Rumšą jaunesnįjį, kuris atliko įmonės direktoriaus vaidmenį. Jis turėjo būti su kostiumu ir ėmiau galvoti, kaip čia gauti lietuvišką kostiumą.

REKLAMA

Vienintelė įmonė – „Lelija“, kuri neturi nei „Facebook“, nei „Instagram“. Jų direktorei šiuo metu yra 83 metai ir ji mane pasikvietė į pokalbį. Buvau didelėje pokalbių salėje, prie ilgo stalo, kalbėjausi su direktore, ji aprodė man visą pastatą ir paskolino kostiumus.

Man čia buvo didžiausias iššūkis, kurio labiausiai bijojau, bet iš tiesų su „Lelija“ buvo bene lengviausia susitarti ir gauti drabužius“, – šyptelėjo ji.

Pokalbio pabaigoje Viktorija Valentina reziumavo savo darbą ir pasidžiaugė, kad pavyko suburti didelę komandą, su kuria visų vizijų išpildymas tapo įmanomu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų