• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paplūdimio drabužių prekės ženklas „Ms. Mermaid“ pasitinka vasarą nauja kolekcija. Joje – Lietuvoje kuriami ir gaminami maudymosi kostiumėliai, skirti šių dienų undinėms, rašoma pranešime spaudai.

16

Paplūdimio drabužių prekės ženklas „Ms. Mermaid“ pasitinka vasarą nauja kolekcija. Joje – Lietuvoje kuriami ir gaminami maudymosi kostiumėliai, skirti šių dienų undinėms, rašoma pranešime spaudai.

REKLAMA

Trejus metus aukštos kokybės paplūdimio madą kurianti dizainerė Agnė Misevičienė teigia, kad svarbiausia jai ir toliau atspindėti subtilią estetiką, kuri galėtų džiuginti ne vieną sezoną.

„Mano maudymosi apranga skirta undinei, neįsivaizduojančiai savo gyvenimo be kelionių, balto smėlio paplūdimių, popietės jachtoje ar vakarėlio madingame paplūdimio bare. Kiekviena, įsigijusi maudymosi kostiumėlį, įstoja į undinių klubą. O mes mielai dalinamės atvirutėms prilygstantiems kelionių vaizdams socialiniuose tinkluose“, – pasakoja A. Misevičienė.

Šių metų naujiena – atsimetriški, diagonalūs kirpimai, puošnios auksinės detalės. Klienčių prašymu – skirtingų modelių kelnaitės paaukštinu liemeniu. A. Misevičienė norėjo, kad sau maudymosi aprangą rastų skirtingų figūrų moterys, o ne tik tos, kurios gali pasigirti idealiais kūno linkiais.

REKLAMA
REKLAMA

„Visose kolekcijose kartojasi dvigubas audinys, kuris atlieka lengvo korseto funkciją. Nors kaspinas jau yra tapęs neatsiejamu prekės ženklo dekoru, tačiau šį kartą jo atsisakėme. Vietoj to pasirinkome metalines detales. Spalvos – klasikinės, niekada neišeinančios iš mados. Nesekame paplūdimio mados tendencijų aklai, tačiau pritaikome naujienas, kurios atspinti prekės ženklo estetiką. Norime, kad tendencijos būtų ilgalaikės, tarnaujančios paplūdimio įvaizdžiams ilgiau nei vienerius metus“, – apie prekės ženklo filosofiją kalba A. Misevičienė.

REKLAMA

Vasaros atostogų dvasia alsuojanti fotosesija vyko Lietuvos pajūryje. Ją, kaip ir ankstesnes kolekcijas, įkvėpė kelionės. Nuotraukas įamžino fotografas Robert Mishka. Makiažu pasirūpino Karolina Daukšytė, stiliumi – Violeta Krasovska. Kadruose pozuoja profesionalus modelis Gabrielė Vaitkienė.

Jau tampa tradicija, kad maudymosi kostiumėliai pavadinti labiausiai minėto prekės ženklo stilistiką atitinkančių populiariausių atostogų kurortų pavadinimais. „Havana“ pasižymi universaliu siluetu ir išraiškingomis detalėmis. Jis puoštas elegantiškais akcentais: dirželiu su aukso detalėmis. Universalią, dvigubo tampraus audinio liemenėlę galima dėvėti keliais būdais.

REKLAMA
REKLAMA

Nuotraukose modelis pozuoja ir su vienos dalies klasikinio kirpimo kostiumėliu „Bora Bora“. Asimetriško kirpimo kostiumėlis apnuogina vieną petį. Puoštas dirželiu, kuris leidžia paįvairinti atostogų įvaizdžius ir pabrėžia liemenį. Ši paplūdimio uniforma tiks moterims, mėgstančioms patogumą, elegantiškus siluetus ir klasikinius sprendimus.

„Esu įsitikinusi – premium klasės daiktai privalo džiuginti ne vienose atostogose. Mano kuriama mada vienija modernias sirenas visame pasaulyje. Jos ryškios, elegantiškos moterys, mėgstančios žaisti mados ir įvaizdžio žaidimus“, – šypsosi A. Misevičienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų