• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nišinės parfumerijos ekspertė, „Krispo“ prekių ženklo įkūrėja ir vadovė Kristina Strolienė savo namų kieme surengė išskirtinį vakarą, skirtą tarptautinei Italijos dienai paminėti ir taip pagerbti savo ilgamečius partnerius iš Italijos.

53

Nišinės parfumerijos ekspertė, „Krispo“ prekių ženklo įkūrėja ir vadovė Kristina Strolienė savo namų kieme surengė išskirtinį vakarą, skirtą tarptautinei Italijos dienai paminėti ir taip pagerbti savo ilgamečius partnerius iš Italijos.

REKLAMA

Stilingame, bohemiškame vakare su balta mišraine ir šaltibarščiais, surengtame kieme po medžiais, tarp gėlių, kviestiniai svečiai turėjo unikalią galimybę susipažinti su garsiu italų nišinės parfumerijos prekių ženklo „Parco 1923“ įkūrėju Ugo Maria Morosi ir pasimėgauti gardžiais lietuviškais patiekalais, rašpma pranešime spaudai.  

Aukščiausio svetingumo ženklas 

Apie italų svetingumą ir iki vėlyvos nakties besitęsiančius pokalbius prie gurmaniškų užkandžių ir vyno sklinda legendos, o K. Strolienė sako, kad ne visi žino, jog italai savo namus atveria tik itin brangiems svečiams.

REKLAMA
REKLAMA

„Su kai kuriais partneriais bendradarbiaujame ir po keliolika metų, tačiau visi susitikimai vyksta oficialioje aplinkoje – restoranuose, viešbučių erdvėse.

REKLAMA

Su prekių ženklu „Parco 1923“ dirbame, galima sakyti, nuo pat pradžių, ir Ugo Maria Morosi pademonstravo mums aukščiausią svetingumo lygį – pakvietė į savo namus, – pasakoja K. Strolienė. – Itališkų kvepalų elito atstovas ne tik pakvietė į jaukią namų erdvę, bet ir pasiūlė pasivaikščioti po Abrucų nacionalinį parką.

Ugo su komanda mokė mus gėrėtis gamta, klausytis paukščių čiulbėjimo ir, trumpam į šalį nustūmus mintis apie parfumerijos vingrybes, į save kvėpti natūralius gamtos aromatus. Atsidėkodami už ypatingą patirtį, mes su vyru Povilu pakvietėme jį su visa komanda apsilankyti mūsų namuose.

REKLAMA
REKLAMA

Atvėrėme savo namų duris ir surengėme tikrą lietuvišką šventę su tradiciniais lietuviškais patiekalais.“ 

Sustiprino ryšius 

Iš tiesų, nišinės parfumerijos salonų įkūrėja bei vadovė taip pat pirmą kartą savo namus atvėrė partneriams.

„Mane įkvėpė italų pademonstruotas svetingumas, norėjosi atsilyginti tuo pačiu ir jaukiai juos priimti asmeninėje erdvėje. Labai džiaugiuosi, kad garbingi svečiai susižavėjo Lietuva, geriau pažino mūsų kultūrą ir gamtą. Manau, nuoširdus bendravimas neįpareigojančioje erdvėje dar labiau sustiprino mūsų ryšius“, – sako K. Strolienė. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Išskirtiniame, jaukumu ir itališkais žvakių bei namų kvapais, pokalbiais ir dainomis alsuojančiame vakarėlyje dalyvavo kviestiniai svečiai – žinomi Kauno verslininkai, tarp kurių ir retai vakarėliuose sutinkami broliai Remigijus ir Germanas Daškevičiai, geriau žinomi Remio Retro ir Gamkos vardais. Abejingų nepaliko tarptautinį apdovanojimą pelnęs drėgnų pušų spyglių ir sušalusių sakų kvapas „Pesco di Iorio“.  

REKLAMA

Svečiai buvo vaišinami pagal specialų užsakymą namuose ruoštais patiekalais, be kurių neįsivaizduojami lietuviški vakarėliai. Tai – balta mišrainė, šaltiena, juoda duona, lašinukai, šaltibarščiai su bulvėmis, kepta duona. Desertui pasiūlyta lietuviškų ledų.

Gausiai susirinkusių svečių neišgąsdino net lietus – pokalbiai ir diskusijos užsitęsė gerokai po vidurnakčio. K. Strolienė atskleidė, kad italai kitaip švęsti nemoka – jų vakarienės su draugais visada baigiasi gerokai po vidurnakčio.  

REKLAMA

K. Strolienė atskleidė, kad visiškai atsitiktinai sutapo, kad prestižinių itališkų kvepalų ir kvapų namų kūrėjai pirmą kartą apsilankė Lietuvoje, norėdami susipažinti su nišinius kvepalus vertinančiais kvapomanais ir pasisemti įkvėpimo iš Lietuvos gamtos. Jų prekių ženklo istorija prasidėjo dar XIX a. pabaigoje Abrucų nacionalinio parko senuosiuose miškuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Garsiausi nišinės parfumerijos ekspertai, profesionalūs parfumeriai, ilgus metus tyrinėjo čia augančius šimtamečius medžius, laukinius žiedus, kol sukūrė unikalius kvapų derinius, nukeliančius į gamtą, miško gilumą, užburiančius vasariniu svaiguliu.

Būtent dabar, kai žydi lietuviška gamta, yra tinkamiausias metas pažinti mūsų krašto augaliją ir įsikvėpti naujų kvepalų kūrybai“, – sako unikalaus susitikimo iniciatorė. 

REKLAMA

Paklausta apie mėgstamiausią šio prekių ženklo produktą, K. Strolienė net nedvejodama atskleidė, kad tai kvepalai „Scarpetta di Venere“, pasižymintys rafinuotumu ir aistra.

„Aštriai saldus laukinių šilauogių aromatas, plačialapių klumpaičių, pupmedžių, vilkdalgių, raudonųjų lelijų natos ir paprastieji erškėčiai – visa ši kvapų gama mintimis nuneša į vieną gražiausių gamtos kampelių – Abrucų nacionalinį parką.“ 

REKLAMA
Na jei jau gamka ir retro dalyvavo, tai vakaras užskaitytas. Tokios įžymybės, jėga...
taburetka….
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų