Meghan Markle ir princui Harry buvo patarta sutelkti dėmesį į nuoseklumą ir autentiškumą, kad susigrąžintų savo populiarumą Jungtinėje Karalystėje.
Neviešinti savo prabangaus gyvenimo būdo ir nustoti puikuotis
Pasak „GB News“, viena ryšių su visuomene ekspertė sakė, kad pora taip pat turėtų stengtis neviešinti savo prabangaus gyvenimo būdo ir nustoti puikuotis.
Praėjusį mėnesį pora pristatė savo naują interneto svetainę Sussex.com, taip pat naują Meghan prekės ženklą „American Riviera Orchard“, rašo express.co.uk.
„Jei Meghan ir Harry ketina susigrąžinti savo populiarumą, jų, kaip poros, prekės ženklas turi būti nuoseklus ir autentiškas“, – teigė Lynn Carratt iš „Press Box PR“.
Pasak L. Carratt, Harry turėtų ne tik rūpintis bendru poros prekės ženklu, bet ir užtikrinti, kad kitos „Invictus“ žaidynės, kurios liepos mėnesį vyks Vokietijoje, taip pat būtų sėkmingos.
„Dar vienos sėkmingos „Invictus“ žaidynės padės princui Harry išpopuliarėti, – sakė ji. – Jie turi tapti artimesni britų visuomenei, o Meghan galėtų apsvarstyti galimybę mažiau naudoti dizainerių prekių ženklus ir rinktis taupesnius variantus, kaip tą daro Kate. Jai tai padėtų parodyti save kaip normalią dirbančią mamą, kuri susiduria su tais pačiais iššūkiais kaip ir kitos moterys.“
Komentuodama poros kritiką ryšių su visuomene ekspertė patarė, kad jie turėtų puoselėti tinkamą ryšių su visuomene strategiją.
Princas Harry gegužę ketina grįžti į Londoną švęsti „Invictus“ žaidynių dešimtųjų metinių.
Nors dar nėra patvirtinta, manoma, kad Meghan ir jųdviejų vaikai – ketverių metų princas Archie ir dvejų metų princesė Lilibet – taip pat prisijungs prie Harry Jungtinėje Karalystėje.