Taip, perskaitėte teisingai: remiantis ketvirtadienį pasirodžiusia „Euforijos“ žvaigždės „Instagram“ įrašų serija, „Sydney's Bathwater Bliss“ muilo gabalėliai kitą mėnesį gali būti jūsų.
Sydney muilas iš panaudoto vandens
Produktas pradėtas reklamuoti po Sweeney natūralaus kūno prausiklio „Dr. Squatch“ reklamos praėjusį spalį, kurioje ji buvo vaizduojama vonioje su burbuliukais, sprendžiančia „purvinų berniukų“ problemas, rašo CNN.
„Po @drsquatch reklamos vis klausinėjote apie mano vonios vandenį... todėl mes jį išsaugojome“, – rašoma ketvirtadienio įraše tiek Sweeney, tiek „Dr. Squatch“ „Instagram“ puslapiuose.
„Pristatome Sydney vonios vandenį „Bliss“! Labai tikras, labai riboto tiražo muilas, pagamintas iš mano panaudoto vonios vandens“.
Kitame įraše (pagrįstai) buvo klausiama: „Kodėl?“ Šis naujas, vidutinio grūdėtumo muilas išleidžiamas į pasaulį, o tada atsakoma: „Nes jūs visi nenustojote klausinėti. Galiausiai nusprendėme tai padaryti“.
Prekės ženklas net rengia dovanų akciją, kurios metu 100 laimėtojų muilą gaus nemokamai, tačiau nurodė, kad norintieji turi būti vyresni nei 18 metų.
Akcijoje minima, kad muilas yra „puikus dviejų geriausių planetos vietų derinys: Sydney Sweeney vonia ir gamta. Patirkite tobulą lauko ramybės mišinį su gaiviomis pušų, duglaso eglių, žemės samanų natomis ir pačios Sydney vonios vandeniu“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!