Fotosesijos metu D. Petrikonytė pozavo vilkėdama seksualius apatinius, avėjo aukštakulnius ir ilgaaulius, jaunos moters pečius dengė kailiniai
Naujienų portalui tv3.lt prekės ženklo įkūrėja Gabrielė pasakojo, kad renkantis fotosesijos komandą atsižvelgė į žmonių energiją ir pozityvumą.
„Turbūt niekas nesuabejotų, kad Dijora yra tas žmogus, kuris spinduliuoja ne tik pozityvu, bet ir gera energija bei moterišku seksualumu. Pasirinkome mūsų akimis geriausią Lietuvos fotografę Gretą Kuliušaitę, kuri, kaip ir Dijora, pasižymi šiomis savybėmis. Visa tai sujungus net neabejojome, kad rezultatas kalbės pats už save“, – teigė ji.
Pasak prabangaus apatinio trikotažo prekės ženklo įkūrėjos, per pastaruosius metus jie pastebėjo ir suprato, ką mėgsta klientai, tad šios fotosesijos metu buvo nuspręsta parodyti labiausiai geidžiamas prekes.
„Klasikiniai, seksualūs, išskirtiniai, bet tuo pačiu patogūs apatinio trikotažo komplektai gali pabrėžti kiekvienos moters seksualumą“, – įsitikinusi prekės ženklo įkūrėja Gabrielė.
Ankstesniuose interviu Dijora yra pasakojusi, jog modelio darbą pradėjo būdama vos penkiolikos metų. Supratusi, kad dukra – labai išvaizdi, į pirmąją modelių atranką ją paskatino nueiti mama.
„Į tą atranką net nenorėjau. Paeinu tris žingsnius ir tada tiek pat atgal. Bet viskas taip susidėliojo, kad teko išbandyti dar kažką naujo“, – sakė ji.
Taip jau nutiko, kad atrankoje, į kurią nuėjo Dijora, buvo renkamas geriausias tų metų modelis. Mergina laimėjo atranką, o vėliau išvyko į Šanchajų atstovauti Lietuvai.
„Tai buvo mano pirmas žingsnis didžiuoju podiumu, labai įdomi patirtis. Po to sekė kontraktų su ta korporacija pasirašymai“, – prisiminė Dijora bei pridėjo, kad iškart po to Kinijoje modeliavo dar 4 mėnesius.