Merginų grupės „Vyšnios“ narė Aistė šiandien džiaugiasi, kad prieš šešerius metus įkūrė modelių mokyklą „MPodiumas“.
„Be abejo, džiaugiuosi, kad augu ir tobulėju. Nuo šiol modelių mokyklos padaliniai duris atvėrė Kaune su Simona Jankauskiene priešaky ir Trakuose dėstysiu aš pati. „MPodiumas“ mokykla Vilniuje pradeda jau šeštąjį sezoną. Rugsėjo mėnesį duris atvėrėme naujoje studijoje, o ką jau kalbėti apie modelių agentūros įkūrimą, dėl kurio esu dėkinga savo draugei ir kolegei Ingai Dovydėnaitei, nes be jos pagalbos turbūt dar nebūčiau žengusi šio žingsnio“, - pasakoja A. Karanauskytė.
Savaitgalį ji surengė įspūdingą renginį esamiems ir būsimiems modelių mokyklos auklėtiniams bei jų tėvams, dėstytojams, draugams ir partneriams. Renginio metu buvo iškilmingai atidarytas naujas mokyklos sezonas, o taip pat pristatyta ir vaikų modelių agentūra. Renginio programoje buvo pristatytos net septynios vaikiškų ir avangardinių drabužių kolekcijos. Šiltą ir stilingą pasirodymą surengė kylanti atlikėja Kate Arai. Tarp svečių buvo atvykę ir nemažai garsių blogerių, tokių kaip „Two makes six“, Norbert blog“, „My tiny copy, o pačios A. Karanauskytės pasveikinti atvyko atlikėja Jūratė Miliauskaitė. Modelių įvaizdžiu rūpinosi draugais tapę „Grimo akademijos“ meistrai, tėvelius dovanomis džiugino plaukų priežiūros linija I.C.O.N. Lietuva, o vaikus saldžiomis dovanomis apipylė „Royal Popcorn“.
Verslininkė sako besididžiuojanti, kad turi subūrusi nemažą ratą ištikimų auklėtinių, kurie mokyklą lanko jau ne vienerius metus. Sezono atidarymo metu Aistės mokyklos auklėtinėms, kurios nuo pat atidarymo nepraleido nė vieno sezono, buvo parodytas išskirtinis dėmesys. Jiems naujojo sezono proga A. Karanauskytė dovanojo specialią dovaną – pas juvelyrę užsakė vienetinius rankų darbo sidabrinius papuošalus ant kaklo su merginų vardų bei „MPodiumas“ inicialais - varžtus ir veržles – pati pasipuošė varžtu ant kaklo, o auklėtiniams dovanojo stilizuotas veržles.
„Tai labai simbolinis dalykas. Mano auklėtiniai man labai svarbūs, o šie papuošalai simbolizuoja mūsų ryšį“, - pasakojo pašnekovė.
Paklausta, kodėl nusprendė atidaryti vaikų modelių agentūrą, ir kodėl tik dabar tokia agentūra Lietuvoje atsirado, Aistė tikino, kad darbas su vaikais yra itin sudėtingas dėl galiojančių įstatymų.
„Daugelis pačių vaikų ir jų tėvų nesuvokia, kokios galimybės atsiveria pasirašius sutartį su modelių agentūra, į kurią patenka ne visi norintys, nes jaunieji modeliukai yra atrenkami tik specialių kastingų metu. Anksčiau nebuvo vaikų modelių agentūros Lietuvoje vien dėl to, kad kyla sunkumų sprendžiant daugybę biurokratinių klausimų. Sutartys, įgaliojimai, licencijos, leidimai... Vienas sudėtingesnių kasdieninių uždavinių – užsakovo, vaiko ir jo tėvų poreikių suderinimas, bei laiko planavimas minučių tikslumu, kadangi visos reklaminės fotosesijos ar video projektai dažnai už kadro palieka nematomą didžiulę stilistų, vizažistų, scenaristų, video operatorių ir fotografų komandą, todėl vėluoti ar paskutinę minutę keisti planus – nevalia. Itin sudėtinga suderinti keliones, nes vaiką visuomet lydi tėvai arba įgalioti atstovai. Suprantu, kad viską suderinti sudėtinga, bet manau, kad tikrai verta, nes iš patirties žinau, jog labai daug tėvelių norėtų didžiuotis savo vaikais, kurie tapo garsiausių prekinių ženklų reklaminiais veidais ne tik Lietuvoje, bet ir visame Pasaulyje“, - pasakoja dainininkė ir modelių mokyklos bei agentūros įkūrėja A. Karanauskytė.
Dainininkė ir verslininkė prisiminė, kad idėja atverti vaikų modelių agentūros duris kilo šią vasarą, kuomet ji su savo auklėtiniais viešėjo Italijoje. Aistės įkurtos mokyklos auklėtiniai dalyvavo mados ir grožio konkurse, kuriame laimėjo pirmą vietą, o kastingų metu į juos dėmesį atkreipė tarptautinės vaikų modelių agentūros.
„Italai labai daug dėmesio skyrė mūsų vaikams, tačiau jie norėjo pasirašyti sutartis su agentūra, o ne su fiziniais asmenimis ar modelių mokykla. Bendradarbiavimas tiesiogiai su vaikų tėvais ar tarpininkaujant modelių mokyklai jiems visiškai nepriimtinas. Tiesiog galiu galbūt sakyti taip, kad natūraliai atsirado poreikis įkurti vaikų ir paauglių modelių agentūrą Lietuvoje“, - pasakoja A. Karanauskytė.
Ji drauge su aštuonerių metų auklėtine jau buvo išvykusi į Romą, kur dalyvavo garsaus prekinio ženklo naujos žieminių drabužių kolekcijos fotosesijoje.
Pasiteiravus, kur slypi Aistės verslo sėkmės paslaptis, mergina teigia, kad itin svarbu susidūrus su nesėkme nepasiduoti ir nenuleisti rankų, o iš susidariusios nemalonios situacijos pasimokyti bei pasisemti patirties. Žinoma, begalinė meilė vaikams ir noras padėti jiems tobulėti, siekti svajonių tapti modeliais – tai, kas verčia judėti į priekį ir nesustoti augti.