Danieliaus teigimu, prie verslo plėtros prisidės ir sužadėtinė Viktorija, kuri bus atsakinga už ženklo populiarinimą.
„Tai buvo mano verslo partnerio idėja. Jis yra iš Monako, ten sukūrė verslo restoranų biznį, sumanėme į Lietuvą atvesti naujų konceptų. Bandysime iš naujo prikelti maisto halę.
Pristatytumėme naujoves, kurios sėkmingai veikia Prancūzijoje, Italijoje, Monake, kursime naują brandą. Galvojame teikti prancūziškus užkandžius, tai labai populiaru Prancūzijoje, ateiti pasiimti karšo maisto, pavyzdžiui, ekologiškos vištienos, avienos kepamos grilyje, butelį vyno ir keliauti namo“, – idėjomis dalijosi D.Bunkus.
Verslininko teigimu, maistas bus ne tik išsinešimui: „Jau dabar maisto halėje veikia dešimt restoranų, bet po šios krizės, manau, kad maisto išsinešimas bus populiaresnis, todėl orientuosimės ir į šią sritį.“
Danielius džiaugėsi, kad dabar, krizės laikotarpiu, yra geras laikas investuoti: „Kurį laiką reikės palaukti, kol viskas įsivažiuos, atsigaus, žmonių srautai atsistatys, restoranams dabar sudėtingas metas. Mes to nebijome, palauksime, vasaros metu atversime lauko terasas.“
Vyras sužadėtinei Viktorijai žada patikėti socialinių tinklų dalį: „Aš ten mažiausiai išmanau. Dirbsime su influenceriais, renginiais, mūsų tikslas – pritraukti didesnį žmonių srautą. Planuojame organizuoti gyvos muzikos vakarus, uždaras šventes, galbūt pokerio turnyrus, protmūšius. Kiekvienas klientas turėtų rasti ai, ko jam reikia.“
Danielius ir Viktorija bei jųdviejų dukra Nicole pastaruosius porą metų buvo įsikūrę Kanuose ir tik prieš kelis mėnesius grįžo į Lietuvą. Tiesa, D.Bunkaus teigimu, šeima ilgai Lietuvoje užsibūti nežada.
„Likti Lietuvoje žadame iki rudens, o vėliau grįšime į Kanus. Už verslą atsakingi paskirti vadovai, kurie viską prižiūrės. Mūsų tikslas nėra daug dirbti“, – juokėsi verslininkas.