Anot jo, orlaivių nuomos įkainiai šiuo metu, palyginti su laikotarpiu prieš kovido pandemiją, pakilo apie 20–22 proc., bendrovėms įsigyjant mažiau naujų orlaivių bei vis dažniau pratęsiant lėktuvų nuomos sutartis.
Pasak „Reuters“, lėktuvų gamintojų vėlavimai daugėjant kelionių padidino orlaivių nuomos paklausą. Poreikis aptarnauti senesnius lėktuvus, taip pat papildomų pilotų ir įgulos narių poreikis irgi buvo naudingas ASG.
„Mes tris kartus padidinome savo orlaivių parką (palyginti su ikipandeminiu lygiu). Mes turėjome didesnę paklausą nei turėjome orlaivių šią vasarą ir galbūt kitą vasarą“, – teigė ASG valdybos pirmininkas G. Žiemelis.
Jo teigimu, iki 2027 metų ASG tikisi savo orlaivių parką išplėsti nuo 220 iki 600.
ASG skelbia esanti didžiausia pasaulyje ACMI (orlaivių nuoma su įgula, technine priežiūra ir draudimu) paslaugų grupė.
Pirmąjį šių metų pusmetį grupės pelnas augo 29 proc. iki 1,2 mlrd. eurų, koreguotas pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (EBITDA) – 34 proc. iki 179 mln. eurų.