„Mūsų grupės įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“ įgyvendina didžiulės apimties projektus „Rail Baltica“ ir „Via Baltica“, dirbame visoje Lietuvoje, turime projektų ir Žemaitijoje. Tad (...) visiems norintiems darbo netrūks, o mes esame pasirengę užtikrinti sprendimus, kaip patogiai nuvykti į darbo vietą net ir 120-150 kilometrų atstumu”, – pranešime sakė „Fegda grupės“ vadovas Gediminas Gribulis.
„Žemaitijos keliai“ Užimtumo tarnybai balandžio pabaigoje pranešė, kad darbo neteks mašinistai, mechanizatoriai (39), darbininkai, kelio darbininkai (37), vairuotojai (26), administracijos darbuotojai (6), šaltkalviai remontininkai (6), padalinių vadovai (4) ir kiti darbuotojai.
Šiaulių apygardos teismas balandžio 12 dieną „Žemaitijos keliams“ iškėlė bankroto bylą konstatavęs, kad bendrovė yra nemoki – vasario pabaigoje jos įsipareigojimai kreditoriams siekė 9,7 mln. eurų, o turtas buvo vertinamas 6,1 mln. eurų.
Taip pat nustatyta, jog įmonė negeneruoja pakankamai pajamų, kuriomis galėtų ateityje padengti skolas.
„Žemaitijos keliams“ 2019 metais rugpjūtį buvo iškelta restruktūrizavimo byla, tačiau šiemet vasarį ji nutraukta, nes nesukaupus pakankamai apyvartinių lėšų tapo aišku, jog restruktūrizavimo planas neįvykdomas.
Nurodoma, kad įmonė „per pirmus 2023 metų mėnesius“ patyrė 255 tūkst. eurų nuostolių. Registrų centro duomenims, 2021 metais bendrovė gavo 10,1 mln. eurų pajamų ir patyrė 2 mln. eurų nuostolį, 2020 metais jos nuostolis siekė 0,6 mln. eurų.
Telšių „Žemaitijos keliai“ priklauso vienai didžiausių šalies kelių ir tiltų statybos bendrovių „Šiaulių plentas“, kuri 2019 metų pabaigoje ketino parduoti įmonę verslininkės Birutės Volbekienės valdomai mašinų remonto bei prekybos įmonei „Nerūdinės medžiagos“, tačiau sandoris liko neužbaigtas.