Taip gali atrodyti ne tik dėl to, kad Vilniaus miesto savivaldybės viešoji įstaiga „Go Vilnius“ per 3 metus išleis iki 3,4 mln. eurų „nemokamiems“ koncertams, pavadintiems „Jaunas kaip Vilnius“.
Vienas iš naujausių „Go Vilnius“ pirkinių – širdies formos oro balionas su užrašu „Vilnius“.
Tiesa, paties baliono Vilnius nepirko. Tačiau nusipirko reklamą ant jo, žmonių skrydžius juo ir dienas, kai oro balionas bus pririštas pakeltas.
Už oro balioną mokės iki 89 tūkst. jūsų eurų
Apie naują žaisliuką „Go Vilnius“ pranešė tik šių metų birželį, nors sutartį dėl atitinkamų paslaugų viešojo pirkimo sudarė dar praėjusių metų rugpjūtį.
Kaip skelbiama Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, su bendrove „Ayra LT“ sudarytos sutarties maksimali suma yra 89 tūkst. eurų.
Į šią sumą įeina „Vilniaus reklamos ant karšto oro baliono paslaugos“, taip pat „reprezentaciniai skrydžiai“ 45-iems asmenims ir 6 dienos „pririšto oro baliono pakėlimo paslaugų“.
Šie paslaugų kiekiai yra preliminarūs, nurodoma pirkimo sutartyje, kuri turėtų galioti trejus metus.
„Kaip vieną iš miesto simbolių pasirinkome raudoną širdies formos oro balioną, simbolizuojantį tai, jog Vilnius yra atviras, svetingas miestas, mylimas tiek jo gyventojų, tiek svečių.
Tokia danguje sklendžianti širdis su užrašu „Vilnius“ savo originalia forma ir dydžiu perteiks miesto svetingumo atmosferą ir prisidės prie sostinės populiarinimo Lietuvoje bei užsienyje, paskatindamas apie nuostabų miestą sužinoti daugiau jį aplankant“, – neseniai platintame pranešime žiniasklaidai sakė „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.
Finansų ministerija už oro balioną mokėjo daug mažiau
Pasak pranešimo, Vilnius – viena iš nedaugelio Europos sostinių, kurių ribose reguliariai vykdomi karšto oro balionų skrydžiai.
Esą todėl jie traukia ir atvykusių miesto svečių, ir vietinių gyventojų dėmesį, unikaliai papildydami sostinės panoramą.
Skrydis oro balionu virš Vilniaus ir jo apylinkių yra populiari kelionės dalis tiek tarp mieste apsilankančių užsienio turistų ir žurnalistų, tiek tarp konferencijų dalyvių ir kitų svečių.
Karšto oro balionai naudoti ir ne vienoje Vilniaus įvaizdžio kampanijoje, pristatančioje miestą užsienio turistams.
Anot „Go Vilnius“ vadovės Dovilės Aleksandravičienės, tai paskatino įgyvendinti naują, sostinę reprezentuojančią idėją.
Beje, 2021 m. pradžioje panašią sutartį dėl reklamos ant oro baliono sudarė ir Finansų ministerija. Tuomet už pačią reklamą (Islandijos, Lichtenšteino ir Norvegijos paramos, kuri skiriama Lietuvai), taip pat už 240 oro baliono skrydžių Finansų ministerija turėjo sumokėti 25,9 tūkst. eurų.