Į naujienų portalą tv3.lt kreipėsi skaitytojas Marius, kuris neslėpė savo pasipiktinimo dėl „Bolt“ vairuotojo elgesio. Pasak vaikino, nustebę bei pasipiktinę liko ir jo 4 artimi draugai, su kuriais jis grįžo iš tolimos kelionės atgal į Vilnių.
„Parskridome su lėktuvu iš kelionės, buvo gana vėlus vakaras, tad nusprendėme, kad namo grįšime su „Bolt“ pavežėju. Kadangi be manęs kartu buvo dar 4 bičiuliai, pasirinkome XL kategoriją, t.y. automobilį, kuris gali vežti 6 keleivius.
Kai sulaukėmė pavežėjo, nedelsiant nukeliavome su lagaminais prie automobilio, o iš jo išlipo vairuotojas, kuris nedėvėjo kaukės, bet užtat buvo su „Adidas“ firmos kepure. Būtent tada ir prasidėjo vairuotojo isterija“, – pasakojo Marius.
Vaikinas pasakoja, kad nei jis, nei draugai tokios pavežėjo reakcijos ir elgesio nesitikėjo.
„Vairuotojas pareiškė, kad veš tik 3 žmones, bet ne 5, esą galioja tokios taisyklės, todėl priekyje dar vieno žmogaus tikrai nepriims. Pavežėjas savo pyktį išreiškė ir dėl mūsų bagažų, nes, kaip jis pats sakė, jų nesutalpinsim“, – stebėjosi Marius.
Patyręs vairuotojo akibrokštą, Marius pasakoja, kad lauke, pučiant šaltam vėjui, teko prastovėti dar bent 5 minutes, kadangi buvo bandoma kalbėtis su vairuotoju.
„Sulaukę tokios pavežėjo reakcijos, mes iš pradžių dar stengėmės ramiai ir aiškiai pasakyti, kad jeigu atsisakymas vežti vieną iš keleivių kylą dėl rizikos užsikrėsti COVID-19, tai bijoti nėra dėl ko, kadangi turime galimybių pasus, nes esame pasiskiepiję, be to, dėvime medicinines kaukes.
Dėl lagaminų sutalpinimo į automobilį mes taip pat bandėme jį nuraminti ir sakėme, kad tai padaryti nebus sudėtinga, kadangi į Vilniaus oro uostą atvykome taip pat su tokiu pat „Toyota Prius“ markės automobiliu, tad vietos buvo užtektinai“, – istoriją pasakojo skaitytojas.
Marius tikina, kad nors jie ir bandė kalbėtis su pavežėju, tačiau jis klausytis nenorėjo, todėl kartojo tą patį, kad veš tik 4 keleivius. Galiausiai vilniečiai nusprendė atsisakyti pavežėjo paslaugų.
„Mūsų kalbos tam pavežėjui buvo nieko vertos – jis nei klausėsi, nei norėjo suprasti, ką jam sakome. Gaila, kad „Bolt“ programėlė vėliau nuskaitė dalį pinigų. Tikrai nelinkime patekti į tokių nemalonių tipų akiratį, kai yra kuriamos savos gatvės taisyklės“, – pasipiktinimo neslėpė vaikinas.
Galiausiai vilniečiai namo grįžo su „Citybee“ išsinuomotu automobiliu, o dėl pavežėjo elgesio iškart pateikė skundą „Bolt“ administracijai. Tiesa, Marius džiaugiasi, kad įmonė nedelsdama sureagavo į nusiskundimą, jį išnagrinėjo ir galiausiai grąžino dalį prarastų pinigų už rezervaciją.
Sprendimą priima vairuotojas
Nors 7 vietų automobilyje 5 asmenų vairuotojas vežti atsisakė, „Bolt“ pavežėjimo paslaugų operacijų vadovas Lietuvoje Nerijus Ravinis teigia, kad vairuotojai išties turi teisę nuspręsti, ar keleivis gali sėdėti automobilio priekyje, o ne gale.
„Atsižvelgdami į keleivių saugumą pandeminės situacijos laikotarpiu bei į Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintą rekomendaciją apriboti keleivių vežimo paslaugas teikiančių darbuotojų fizinį kontaktą su keleiviais, rekomenduojame „Bolt“ pavežėjimo paslaugų naudotojams kelionių metu sėdėti tik gale.
Dėl šios priežasties „Bolt“ aplikacijoje esame sumažinę sėdimų vietų skaičių automobiliuose“, – teigė įmonės atstovės.
Be to, pašnekovas paaiškina, kad kiekvienas klientas gali susisiekti su vairuotoju ir paklausti, ar vienam iš keleivių bus leista sėdėti ne gale, o priekyje.
„Užsisakydami paslaugą klientai visuomet mato automobilyje esamą sėdimų vietų skaičių, tad atitinkamai gali įsivertinti. Jeigu keleivių yra daugiau, rekomenduojame paskambinti vairuotojui ir pasiteirauti apie galimybę dar vieną keleivį vežti priekinėje sėdynėje, mat toks sprendimas yra kiekvieno vairuotojo asmeninis pasirinkimas.
Žvelgiant plačiau, vairuotojai visuomet turi teisę atsisakyti vežti keleivį, jeigu tam yra objektyvi priežastis, susijusi su įstatymų, Kelių eismo taisyklių laikymusi bei keleivio ar vairuotojo saugumu“, – komentavo N. Ravinis.