• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antradienį Vilniaus oro uoste nusileidęs privatus lėktuvas iš Minsko tam turėjo leidimą, praneša teigia Lietuvos oro uostų (LOU) atstovas žiniasklaidai Tadas Vasiliauskas. Anot jo, kaip nereguliariam skrydžiui, prieš suteikiant leidimą, buvo taikoma išankstinio derinimo procedūra.

Antradienį Vilniaus oro uoste nusileidęs privatus lėktuvas iš Minsko tam turėjo leidimą, praneša teigia Lietuvos oro uostų (LOU) atstovas žiniasklaidai Tadas Vasiliauskas. Anot jo, kaip nereguliariam skrydžiui, prieš suteikiant leidimą, buvo taikoma išankstinio derinimo procedūra.

REKLAMA

„Minėtas orlaivis antradienį ryte į Vilniaus oro uostą atskrido iš Minsko. Šiam kaip ir visiems kitiems nereguliariems skrydžiams Lietuvos oro uostuose buvo taikoma išankstinio derinimo ir patikros procedūra“, – Eltai pranešė T. Vasiliauskas.

„Atlikus šią tikrinimo procedūrą, orlaiviui buvo leista atvykti į Vilniaus oro uostą“, – pridūrė jis.

Jis paminėjo, kad Vilniaus oro uosto aerodrome griežtai taikoma išankstinio suderinimo skrydžio atvykimui procedūra, vadinamoji „PPR“, visiems atvykstantiems skrydžiams, kurie priskiriami nereguliaraus oro susisiekimo.  Anot jo, pagal tvarką atvykstantys orlaiviai turi pateikti visą svarbiausią informaciją apie orlaivio operatorių, užsakovą, savininką, keleivius bei kai kuriuos kitus duomenis.

REKLAMA
REKLAMA

„PPR derinimas atliekamas nevėliau kaip 24 val. iki planuojamo atvykimo į Vilniaus oro uostą. (...) Gavus informaciją, atliekamas operatyvus jos vertinimas, pirmiausia – turimų duomenų atitikimo Europos Sąjungos sankcijoms analizė bei operacinės galimybės priimti konkretų skrydį“, – tikino atstovas.

REKLAMA

„Tik atlikus išankstinio suderinimo procedūrą, orlaivis ir jo įgula, taip pat ir keleiviai gali vėliau atvykti bei naudotis paslaugomis oro uostuose“, – pabrėžė jis.

T. Vasiliausko teigimu, derinimo procedūroje ir patikroje tam tikruose etapuose dalyvauja ne tik Lietuvos oro uostai, bet ir antžeminio aptarnavimo kompanijos, AB „Oro navigacija“, Transporto kompetencijų agentūra, Lietuvos transporto saugos administracija ir kitos šalies institucijos.

REKLAMA
REKLAMA

Anot LOU atstovo žiniasklaidai, šis orlaivis yra valdomas privataus asmens, kuris atitiko reikalavimus, jo keleiviams nebuvo taikomos Europos Sąjungos (ES) ar Lietuvos sankcijos. Šiuo metu, anot LOU pateikiamos informacijos, ribojimai taikomi Rusijos ir Baltarusijos oro vežėjams, Rusijoje registruotiems orlaiviams, bei lėktuvams priklausantiems šalies pilietybę turintiems fiziniams ar juridiniams asmenims.

„Pagal turimą informaciją, minėtas orlaivis yra valdomas privataus asmens. Tiek jis, tiek orlaivio keleiviai buvo patikrinti pagal ES taikomų sankcijų sąrašus mūsų šalies institucijų“, – komentavo jis.

Svetainės „Flightradar“ duomenimis, nedidelis sportinis orlaivis, kurio registracijos numeris yra EW-535SL, o savininkas – privatus, gegužės 28 d. apie 7 val. ryto pakilo iš Minsko ir 8.28 val. nusileido Vilniuje.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų