Pagal sutartį tilto atnaujinimo darbai prasidės dar šiais metais ir bus baigti iki 2024 metų pabaigos.
Tai yra vidurinis iš trijų šalia esančių tiltų, iš kurių vienas – šių metų pavasarį baigtas statyti naujas tiltas (šiaurinis) su viaduku ir jungiamuoju keliu. Jį už daugiau nei už 32 mln. eurų pastatė taip pat „Kauno tiltai“.
Pasak Kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, tiltas bus iš esmės rekonstruotas, išplatintas ir skirtas tik tranzitiniam eismui, tai padidins eismo pralaidumą ir saugumą, padės išvengti eismo spūsčių.
Rekonstrukcijos metu eismas Klaipėdos kryptimi bus nukreiptas per naująjį, šiaurinį, tiltą.
Užbaigus vidurinio Kleboniškio tilto rekonstrukciją, ketinama rekonstruoti likusį trečią – pietinį tiltą per Nerį.
Sutvarkius visus tris tiltus, iki 2027 metų tikimasi baigti įgyvendinti paskutinį maždaug 100 mln. eurų vertės Islandijos plento projekto etapą – sutvarkyti ruožą tarp Biruliškių sankryžos ir Jonavos gatvės. Tuomet bus atskirti skirtingi srautai – tranzitinis nuo vietinio transporto.
Be šio projekto, bus rekonstruojama Giraitės sankryža, kuri yra „Via Baltica“ projekto dalis. Abu projektai Kaune apima maždaug 12 kilometrų ruožą kelyje A1 Vilnius–Klaipėda.