Atnaujinus ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos dviejų juostų magistralė nuo Kauno iki Varšuvos bus visiškai užbaigta 2025 metų rudenį, ketvirtadienį pranešė Susisiekimo ministerija.
„Tai (Europos Sąjungos finansavimas – BNS) padės mums suteikti reikšmingą impulsą tolesnei susisiekimo ir karinio mobilumo jungčių regione plėtrai bei integracijai su Vakarais. Šiandieniniame geopolitiniame kontekste tai kertinė sąlyga ne tik viso regiono ekonominiam augimui, bet ir nacionaliniam saugumui“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Pasak ministerijos, 12 kilometrų ruožas yra paskutinė rekonstruojama kelio atkarpa, darbai jau prasidėjo.
Jos teigimu, jau užbaigta 12,5 kilometro ilgio „Via Balticos“ ruožų rekonstrukcija, o iki šių metų pabaigos bus baigtas rekonstruoti dar 16 km ruožas ties Marijampole.
Į „Via Baltica“ atnaujinimą su ES parama iš viso bus investuota apie 0,5 mlrd. eurų. Nauja parama skirta iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės.
EK atstovybė Lietuvoje trečiadienį pranešė, kad į transporto infrastruktūrą Lietuvoje ES investuos 526,6 mln. eurų. Daugiausia – apie 458 mln. eurų – bus skirta europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ teisimui nuo Kauno iki Latvijos sienos.