Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Prie Getjet 300 atleistų ofiso darbuotoju ir stiuartu - niekas nemini 150 pilotu, kurie, per individualios veiklos pažymas, pardavinėjo pilotavimo paslaugas. O dabar nebereikalingi ir palikti Getjeto išgyvenimui savo sąskaita.
Pritariu autoriui. Oro uostai turi problemų,.. ir ne tik išvardintų šiame straipsnyje...
O tai ka dabar daryti, kad toks virusas pradejo siausti? Kai kas pasaulyje pasimoke po ebolos protrukio ir suprato, kad yra daug riziku kuriu niekaip negali kontroliuoti, kai kitos salys tiesiog zvenge ir naudojosi del protrukio atsiradusiais rinkos pokyciais ir ignoravo rizikas. Gi ir taip suprantam, kad jeigu ne valdzios ivesti apribojimai, visi darytu business as ussual. Pvz. Ryanair paskelbe turintys kisenej 3 milijardus pinigu ir pasiruose juos visus sudeginti kainu kare su aviakompanijom kurios gavo valstybines dotacijas, ir manau su dabartine savo holdingo struktura Ryanair'o bus pilna visose aviacijos rinkos nisose. Tai klausimas ar pagalbos skyrimas gali buti adekvatus sprendimas, kai didziausia europos vezeja pasiruosusi "pagelbeti" visa parama sudeginti kainu kare?
GetJete jau 53 darbuotojai
Labai nemalonu, kad valstybe samoningai ar nesamoningai (nemoksiskumu) marina Lietuvos aviacija.
REKLAMA
REKLAMA
Verslininkai: be šeimininkų palikta Lietuvos aviacija pasmerkta žlugti