„Susiklosčius ypatingai situacijai dėl viruso poveikio verslui bei gyventojams, atkreipiame dėmesį, kad priėmėme sprendimą, jog būsto paskolų mokėjimai gali būti atidedami 6 mėn. terminui, jeigu klientas iki šiol nebuvo pradelsęs paskolos mokėjimų.
Pakeitimus atliekame tiesiog gavę kliento prašymą, apskritai į kiekvieną atvejį žiūrime individualiai. Jeigu kliento pajamos sumažėjo, gali sumažėti ar gali atsirasti kitų trukdžių grąžinant paskolą, rekomenduojame kuo greičiau susisiekti su banku. Kuo anksčiau klientas pasitars su banku, tuo daugiau galimybių surasti abiem pusėms priimtiną sprendimą. Kreiptis į banką rekomenduojame tiktai nuotoliniu būdu – telefonu, interneto banke, ar el. paštu“, – išplatintame pranešime cituojamas „Luminor“ banko Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus.
Banko privatūs lizingo klientai turi galimybę atidėti savo lizingo įmokas už automobilį 3 mėnesių laikotarpiui.
Kai su likvidumo problemomis susiduria verslo klientai, paskolos mokėjimo atidėjimas yra standartinis sprendimas. Jeigu klientas neužvilkina problemos sprendimo ir problemas aptariame kartu dar ankstyvojoje jų stadijoje, galime rasti bendrai priimtinus sprendimus. Priklausomai nuo kliento situacijos, galime taikyti keletą scenarijų paskolai restruktūrizuoti su 3-6 mėn. paskolos grąžinimo atidėjimo laikotarpiu, jeigu klientas atitinka nustatytus rizikos kriterijus.
Jeigu viruso ekonominis poveikis gilės, svarstysime ir kitus galimus sprendimus šiai įtakai amortizuoti.
„Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2019 m. pabaigoje turėjęs 16,6 proc. indėlių ir 18,7 proc. paskolų rinkos dalis. 2,5 tūkst. „Luminor“ darbuotojų aptarnauja 940 tūkst. klientų