Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
1990m Lietuvos elektrinės šalies elektros vartotojams pardavė 16,4 mlrd. kWh (58 %) pagamintos elektros energijos ir 11,97 milijardų kWh tiekė Latvijai, Rusijai bei Baltarusijai.
1990 m lietuva pasigamino 16Twh sau ir 12Twh tieke kaimynams.. dabar lietuva suvartoja 12Twh ir tinklai neatlaikys ... Kazkas kazkoki prota p_sa
@Uffo
Jei elektrą galėtum susipilti į kibirą ir tolygiai iš jo išpilti tai tinklai ir daugiau atlaikytų. Yra vartojimo pikas. Sakysim žiemą šilumos siurbliai bei elektrinių žaislų krovimas vyks visu pajėgumu. Be to pmiršti tinklai buvo projektuoti Ignalinos atominei. Galvoji kad laidai į Baltarusiją ar Latviją ėjo per Klipėdą.
@ARA
Automobilį gali krauti naktį, kai šikdymas mažiau reikalingas.
As jau pasirinkau, silti namai ir 3-ju litru dyzelinis bemsas
Buldozeriu stumdomi elektromobilius, susimovė. Skaičiau kad prigaminta, bet žmonės nusivylė, nebeperka. Ir dar kiek problemų nusimato... absurdas - rinkis, ar šiluma ar automobilis? Kur mus nuves tie ne o marksistai, klimato isteriškai? Į susinaikinimą savanoriškai.
ne Lietuva.
As jau pasirinkau, silti namai ir 3-ju dyzelinis bemsas
@BMW vairuotojas
aš irgi opeli su dujom 2,5i ir ekologiška ir pygiai ir gerai šildo
Elektromobiliai jau greitai bus istorija. Žmonės įgauna proto.
@Valdas
nepanašu, kad stambieji automobilių gamintojai būtų linkę pereiti vien į elektromobilių gamybą, nes ką tokiu atveju daryti su vidaus degimo variklių gamybos sektoriumi, kur investuoti didžiuliai pinigai ir pasirašyti ilgalaikiai kontraktai su varikliams gaminti reikalingų metalų kasėjais, gamintojais ir tiekėjais. Elektromobilių propaguotojai visiškai nemoka skaičiuoti.
Jau seniai įrodyta tyrimais įvairiais, tik stengiamasi, kad mažai kas sužinotų, jog elektromobilių baterijų gamybai, tam tikros medžiagos išgaunamos kasyklose, kur vergauja žmonės itin, yra reportažų apie tai, visiška vergovė ir nulis civilizuotumo. Po to kitas dalykas, irgi yra informacijos, tyrimų ataskaitų, kad tam, jog pagaminti "porciją" elektros, automobilio įkrovimui, elektrą gaminančios stotys užteršia orą labiau nei benzininis arba dyzelinis automobilis pravažiavęs tiek km kiek kuro telpa bake. Tai visa ta elektromobilių ekologija tik blefas.
@Kk4
jeigu mnoma plėtoti elektromobilių gamybą, tai reiškia, kad visa kasybos ir metalurgijos pramonė, kuri tiekia metalus ir metlų gaminius elektromobiliams, turėtų būti perorientuota į kasybą tų medžiagų, kurios reikalingos elektrobaterijoms ir elektrovarikiliams. Nesunku psakaičiuoti, kad toks perorientavimas reikalautų didžiulių investicijų - praktiškai tai reiškia, kad pradinėje perorientavimostadijoje galimi nemaži nuostoliai, o kas gi rizikuos dideliais pinigais? O kaip bus su investicijomis į naftos gavybą ir naftos produktų - benzino ir dyzelio - gamybą? Galima spėti, kad elektromobilių pramonė plėsis iki tam tikros ribos, tačiau turint omenyje automobilių su vidaus degimo varikliu pranašumus, elektromobiliai gali tik tam tikra dalimi įsitvirtinti privataus vartojimo lengvųjų automobilių segmente. Tačiau stambieji privataus pramoninio skeotiruas vineteai ir valstybinės struktūros - sveikatos apsauga, gaisrininkai, policija ir karinės struktūros - visvien naudos transportą su vidaus degimo varikliu. Akivaizdi savotikšo kompromiso perspektyva ir netgi būtinybė, nes dabar dalijamas kompensacijas elektromobilių pirkėjams galima pavadinti savotiška diskriminacijos forma - diskriminuojami vartotojai, turintys ir įsigyjantys automobilius su vidaus degimo varikliais.
Kam rasineti tokius niekus!? Stoteles kiemeliai, asfaltas, radarai, trikojai. Viskas tas ch... ia, kitaip nepavadinsi.Du realus dalykai-elektrinuku kaina ir gresme uzgesus kur miske ar kaime, nebevaziuoti. Stoteliu koznoje darzineje vistiek nebus. Tai stabdo elauto isigijima.
Apmokame visi turtingų elektromobilių sunaudojamą elektros kainą.
Turėsite pasirinkti – mašina ar šiltesni namai? Įspėja apie gresiančias problemas