Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nieko keisto. Lietuva trečiųjų šalių vežėjams išduoda per daug leidimų gabenti krovinius, o Lietuvos įmonės negali gabenti krovinių mažomis kainomis. Trečiosiose šalyse nėra tiek daug mokesčių kaip Europoje, o visi ne Europos vežėjai kainų atžvilgiu yra geresni už Lietuvos įmones. Pavyzdžiui, Lietuva turkams išduoda 3000 leidimų, kai Lietuvos vežėjai negali panaudoti net 300 leidimų per metus, todėl kyla klausimas, kodėl Lietuva išduoda tiek daug leidimų. Ar tai korupcija, ar nežinojimas? Įdomu, kuri ministerija atsakinga už tai, kad Lietuvos pareigūnai ilsisi 5 žvaigždučių viešbučiuose Turkijoje.
Žurnalistai kažką maišo. Kyla atlyginimai, o trūksta darbo jėgos?
Jei atlyginimai būtų geri, tai lietuviai vairuotojai ir važiuotų. Kadangi blogi - reikia bet kokia kaina samdyti iš trečiųjų šalių ir dar už mažesnį atlyginimą.
O darbdaviams dar neužteko, kiek prisilobo? Galėtų mokėti iš savo dividendų. Bet kur tau, reikia ne tik namo, reikia viloas prie jūros /ežero ir Ispanijoje /Italijoje. Tada vaikus, giminaičius aprūpinti... Ei, Šimonyte, vėl įmesk kokių 500 k iš BY ir kazbekistano...
Jei atlyginimai būtų geri, tai lietuviai vairuotojai ir važiuotų. Kadangi blogi - reikia bet kokia kaina samdyti iš trečiųjų šalių ir dar už mažesnį atlyginimą.
O darbdaviams dar neužteko, kiek prisilobo? Galėtų mokėti iš savo dividendų. Bet kur tau, reikia ne tik namo, reikia viloas prie jūros /ežero ir Ispanijoje /Italijoje. Tada vaikus, giminaičius aprūpinti... Ei, Šimonyte, vėl įmesk kokių 500 k iš BY ir kazbekistano...
Gerą žinią klumpiu ubaginui
TTLA: Lietuvos krovininio kelių transporto eksportas vis mažėja