Nuolat skundęsi tarptautinių reisų vairuotojų trūkumu dabar vežėjai konstatuoja, kad padėtis pagerėjo ir jau galima rinktis kokybiškai dirbančius žmones. Tiesa, nuslūgusi įtampa dėl darbo jėgos yra krizės padarinys.
Aukso amžius baigėsi ir statybų sektoriuje - prognozuojama, kad čia mažės tiek darbuotojų paklausa, tiek jų uždarbiai, rašo „Verslo žinios“.
Daugelis dienraščio kalbintų vežėjų pripažino jau „filtruojantys“ savo personalą - atleidžia prastesnius, nepateisinusius darbdavio lūkesčių vairuotojus ir jų vietoje samdo „kokybišką darbo jėgą“.
Tarptautinių reisų vairuotojų deficitas tiesiog ištirpo dėl vežėjus ištikusios krizės - pabrangus degalams ir sumenkus krovinių srautams įmonės ėmė išpardavinėti automobilių parkus.
Lėtėjant statybų tempams, šio sektoriaus darbdaviai jau linkę mažinti darbuotojams mokamus atlygimus, nes darbų nebe tiek, kiek buvo anksčiau.
„Dauguma statybininkų, net ir tie, kurie dirba su patentais, dabar sutinka darbus atlikti vos ne dvigubai pigiau. Ir įmonėse panaši padėtis. Grįžta statybininkų ir iš Airijos, Skandinavijos, kur tempai taip pat sulėtėjo, o tuomet darbo pirmiausia netenka užsieniečiai“, - sakė gyvenamosios statybos srityje besispecializuojančios „Atkirtos“ direktorius Vidmantas Veryga.