Kanados elektroninės prekybos bendrovė „Shopify“ antradienį pranešė, kad įmonės prie savo „TikTok“ profilių galės pridėti apsipirkimo funkciją, kuri tiesiogiai nukreips į jų internetines parduotuves, kur bus galima atlikti mokėjimus.
Apsipirkimo įrankis, kuris vis dar bandomas, yra prieinamas JAV, JK ir Kanadoje, o artimiausiais mėnesiais jis bus pristatytas didesniame skaičių regionų.
„Shopify“ jau turėjo sudariusi susitarimą su „TikTok“, pagal kurį prekybininkams buvo leidžiama kurti vaizdo skelbimus, nukreipiančius vartotojus į internetines parduotuves.
Pekine įsikūrusi bendrovė „ByteDance“, kuriai priklauso „TikTok“, jau valdo klestinčią socialinės žiniasklaidos prekyvietę „Douyin“ – tai vaizdo įrašų programa, skirta Kinijos rinkai.
Produktų pirkimas per socialinės žiniasklaidos svetaines JAV dar nėra toks įprastas dalykas, nors „Pinterest“ ir „Facebook“ priklausanti „Instagram“ padarė keletą žingsnių šia kryptimi.
Realybės šou žvaigždė Kylie Jenner tapo viena pirmųjų iš verslininkų, ėmusių pardavinėti savo odos priežiūros ir kosmetikos linijos produktus per „TikTok“ platformą.