Taip visas Švedijos grupės darbuotojų skaičius Lietuvoje išaugs iki 1,3 tūkst., teigiama „Telia“ pranešime.
„Tai, kad tokios tarptautinės organizacijos Lietuvoje dirbantiems specialistams patiki vis daugiau ir sudėtingesnių funkcijų, reiškia, kad mūsų paslaugų ir kompetencijų centrų rinka pasiekė brandą ir jau seniai nesame tiesiog pagalbinių procesų vykdytojai, bet strateginės organizacijų komandos ir padaliniai“, – pranešime cituojama ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.
„Telia Global Services Lithuania“ vadovas Marius Ivanauskas sako, kad grupės pasitikėjimą kompetencijų centrui pavyko įgyti inovatyviais sprendimais, o sparti plėtra rodo strateginį požiūrį į Lietuvą.
„Turime siekį tapti pažangiausiu kompetencijų centru šalyje, kuriančiu, vystančiu naujus skaitmeninius produktus bei paslaugas visose veiklos srityse“, – sako M. Ivanauskas.
Pasak pranešimo, sukurtos naujos darbo vietos išaugins grupės funkcijas Lietuvoje: šiuo metu „Telia Global Services Lithuania“ ir „Telia Lietuva“ dirba daugiau kaip 900 specialistų. Tai bus antras didžiausias kompetencijų centro plėtros etapas nuo bendrovės įsteigimo 2017 metais.
Didžiąją dalį naujų įdarbintų žmonių sudarys informacinių technologijų (IT) specialistai – programinės įrangos kūrėjai, inžinieriai, architektai, duomenų analitikai ir kiti, bet augs ir finansų, apskaitos, pirkimų, personalo, ryšių komandos.
Kasmet po 150 naujų darbuotojų įdarbinantis kompetencijų centras vykdo įvairias funkcijas IT, telekomunikacijų tinklo, analitikos, programinės įrangos kūrimo, pirkimų, personalo, finansų ir kitose srityse.