Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų marža siekė 36,7 proc. Tai sudarė 109,6 mln. eurų – 10,3 proc. daugiau nei 2020 metais, pranešė įmonė.
„Dėl pandemijos pasauliniu mastu sulėtėjo įrangos pristatymo tempai, kita vertus, dėl besitęsiančio hibridinio darbo, ryšio paslaugų ir įrangos poreikis augo. Tai, kartu su didėjančia mūsų verslo klientų dalimi, turėjo įtakos sėkmingam finansinių metų užbaigimui“, – pranešime sakė „Tele2“ vadovas Petras Masiulis.
Įmonės teigimu, augimui įtakos turėjo ir sparčiai populiarėjanti namų interneto paslauga. Vartotojų skaičius šiame segmente išaugo iki 225 tūkst. arba 16 proc. daugiau nei prieš metus.
Pernai „Tele2“ tinkle išnaršyta 325,3 tūkst. TB duomenų – 37,2 proc. daugiau nei 2020 metais. Klientai operatoriaus tinkle telefonu kalbėjo 4,9 mlrd. minučių – 5,8 proc. mažiau.
2021 metais „Tele2“ paslaugomis naudojosi 1,9 mln. vartotojų. Verslo klientų skaičius pernai augo beveik 17 proc. ir pasiekė 274,5 tūkst. TV paslaugų vartotojų skaičius per metus augo 2,4 karto.