Rašyti komentarą...
        
 
    Nuoroda nukopijuota
    × Pranešti klaidą                 
 
                                    Tai lygiai tas pats ir Sodroj jau n metų. Susisieki internetiniu čatu, sako neregistruosim, registruojam tik telefonu, ir jiems nesvarbu, kad žmogus negirdi, skųskis kam nori, nekaso.
Kitose šalyse privaloma palaikyti ryšio metodus ne tik balsu, o Lietuvoj Sodra turi visas galimybes, bet iš principo jų nenaudoja. 4-tas dešimtmetis po sovietmečio, bet mentalitetas tas pats. Ir galiu garantuoti, kad ir šita Vyriausybė nieko nepakeis.
  Kitose šalyse privaloma palaikyti ryšio metodus ne tik balsu, o Lietuvoj Sodra turi visas galimybes, bet iš principo jų nenaudoja. 4-tas dešimtmetis po sovietmečio, bet mentalitetas tas pats. Ir galiu garantuoti, kad ir šita Vyriausybė nieko nepakeis.
                                    Vienur TV3 rašo, kad tai buvo darbuotojas, o kitur jau darbuotoja. Apsispreskit.
                    
    
   
  
  
  
  
  
 
„Tele2“ negalią turinčiam klientui neišdavė elektroninio parašo