Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) ketvirtadienį nusprendė, kad taryba pagrįstai pripažino „Eurovaistinę“ skleidus klaidinančią reklamą, tačiau baudą sumažino, atsižvelgęs į jos mastą, pranešė taryba.
Teismo vertinimu, taryba pagrįstai nustatė, jog „Eurovaistinė“ 2018 metų rugsėjo, spalio ir gruodžio mėnesiais nacionalinėje televizijoje ir 36 gydymo įstaigose skleidė reklaminį vaizdo klipą, kuriame informavo apie „Senjoro“ kortelės turėtojams taikomas nuolaidas.
Vaizdo klipo apačioje, itin mažu šriftu buvo nurodytos papildomos ir esminės akcijos sąlygos, kurios keičia garsiniu būdu pateiktus teiginius apie visoms prekėms taikomas nuolaidas.
„Negalima situacija, kai reklamose garsinė ir tekstinė informacija, susijusi su esminėmis sąlygomis, viena kitą paneigtų ir klaidintų jų vartotojus dėl tikrosios pasiūlymo esmės“, – teigiama LVAT nutartyje.
Nustatyta, kad tikslinė vartotojų grupė – senjorai – galėjo nepastebėti, neįskaityti ar nespėti perskaityti esminės informacijos ir dėl to būti suklaidinti.