Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nors vienas ministras mąstantis
Visų pirma – kur statistika, kad avarijos kyla dėl „klibančių šarnyrų“ ar „perdegusių lempučių“? Didžioji dalis eismo įvykių įvyksta dėl žmogiškų klaidų – ne dėl to, kad kažkas nepasitikrino lemputės. Atsakingi vairuotojai ir taip rūpinasi technine būkle – tam nereikia „ekspertų per prievartą“.
Technika turi savybę gesti ir netikėtai – net su visais patikrinimais. Biurokratinis lapas su antspaudu dar niekam saugumo negarantuoja.
Ir apskritai – koks skirtumas, ar automobiliui 10 ar 100 metų? Svarbiausia – priežiūra, o ne amžius.
Panašu, kad vietoj realių sprendimų siūloma dar viena forma „dėl vaizdo“. Tai ne saugumo stiprinimas – tai paprasčiausia sistema dėl sistemos
Technika turi savybę gesti ir netikėtai – net su visais patikrinimais. Biurokratinis lapas su antspaudu dar niekam saugumo negarantuoja.
Ir apskritai – koks skirtumas, ar automobiliui 10 ar 100 metų? Svarbiausia – priežiūra, o ne amžius.
Panašu, kad vietoj realių sprendimų siūloma dar viena forma „dėl vaizdo“. Tai ne saugumo stiprinimas – tai paprasčiausia sistema dėl sistemos
Visų pirma – kur statistika, kad avarijos kyla dėl „klibančių šarnyrų“ ar „perdegusių lempučių“? Didžioji dalis eismo įvykių įvyksta dėl žmogiškų klaidų – ne dėl to, kad kažkas nepasitikrino lemputės. Atsakingi vairuotojai ir taip rūpinasi technine būkle – tam nereikia „ekspertų per prievartą“.
Technika turi savybę gesti ir netikėtai – net su visais patikrinimais. Biurokratinis lapas su antspaudu dar niekam saugumo negarantuoja.
Ir apskritai – koks skirtumas, ar automobiliui 10 ar 100 metų? Svarbiausia – priežiūra, o ne amžius.
Panašu, kad vietoj realių sprendimų siūloma dar viena forma „dėl vaizdo“. Tai ne saugumo stiprinimas – tai paprasčiausia sistema dėl sistemos. Debilizmas, ne kitaip.
Technika turi savybę gesti ir netikėtai – net su visais patikrinimais. Biurokratinis lapas su antspaudu dar niekam saugumo negarantuoja.
Ir apskritai – koks skirtumas, ar automobiliui 10 ar 100 metų? Svarbiausia – priežiūra, o ne amžius.
Panašu, kad vietoj realių sprendimų siūloma dar viena forma „dėl vaizdo“. Tai ne saugumo stiprinimas – tai paprasčiausia sistema dėl sistemos. Debilizmas, ne kitaip.
Čia problema piniguose ir seniausi auto gali praeiti iš pirmo karto , bet neleidžia . Nors prieš patikra patikrinamas automobili servise , man vis rasdavo priežastis ir nepraleisdavo , nes buvo automobilis senas , bet tvarkingas , turėjau kęsti dalis kuriu nereikėjo, nes tech apžiūros pažymėjo , nuvariau i kita tech apžiūra nerado , tai skambino kuris pažymėjo ir turėjau vistiek keisti
Gana lupikaut. Koks saugumas?
Pasiturintis gali pirkti naujas,pasivažinės 10 metų ir parduos kitam,o jūs vargšai varykit kas metusDarykit visoms automobiliamas ,kas metus ,patiems kas sugalvojo nepatiks,kai visąlaik atmes tokį planą,tik žiuri ,kad išskurdesnio nulupti pinigą
Parveža iš JAV daužtas ,keliu metų senumo,suvirina iš kelių dalį ir jau tą mašina lygina ,kaip iš salono pirkta,didesnė rižika,kad ratų geometrija nėra 100 %,Patekus į rimtesnė avariją dar kartą susilankstos ,kaip garmoška.Tai jai darote ,kas metus ,tai darykit visas be išimties
Gali daryti ir kas pusmetį tech apaziura,vistiek už pinigus praeis.
Gal ponas R. Gabartas, nežino ką kalba, bet turėtų žinoti nes tuoj sritį dirba. Mašina genda ne nuo metų, o nuo naudojimo. Natūralu, kad daugiau nuvažiavus atsiranda gedimas. Pirkau 4 m. automobilį tech. iš 1 karto po 2m. iš 1 karto. dar po 2m. iš 1 karto. Automobilis sulaukė 10m. tech. iš 1 karto. Pabaigai, gedimas gali būti ir po 3m. ir po 5 m. reikia laiku tvarkytis. Pilnai pritariu ministrui, kad tai nebūtina.
Kosmoso užkariavimo vadas Kubilas, žinoma, pirmas pritaria tokiai idėjai? Neatsilieka ir visa kita siurbėlių gauja
REKLAMA
REKLAMA
Techninių apžiūrų centruose lauktų dideli pokyčiai: vardija, kas pasikeistų