• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį „Tele2“ vartotojai susidūrė su ryšio sutrikimais.

Pirmadienį „Tele2“ vartotojai susidūrė su ryšio sutrikimais.

REKLAMA

Naujienų portalą tv3.lt pasiekė skaitytojų skundai, kuriuose jie išreiškė nusivylimą ne tik dėl sutrikusių paslaugų, bet ir dėl to, kad ryšio operatorius neinformavo klientų apie gedimus. 

Klientai piktinosi, kad nėra ryšio, neveikia internetas.

„Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė atsiprašė klientų dėl laikinų sutrikimų ir atskleidė, kad jų priežastys kol kas nėra aiškios

„Priežastis kol kas aiškinamės. Rekomenduojame perkrauti įrenginius“, – komentavo A. Buitkutė.

REKLAMA
REKLAMA

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) pažymėjo, kad trikdžiai kilo dėl vykusių infrastruktūros stiprinimo darbų.

REKLAMA

„Valstybės institucijos kartu su mobiliojo ryšio bendrovėmis atliko darbus, skirtus stiprinti ryšio infrastruktūros atsparumą. Atliekant šiuos darbus penktadienį ir šiandien buvo fiksuoti trumpalaikiai ryšio sutrikimai.

Darbai jau baigti. Jei vis dar pastebite sutrikimų, rekomenduojame perkrauti telefoną arba pasikonsultuoti su savo elektroninių ryšių paslaugų teikėju“, – nurodė RRT.

REKLAMA
REKLAMA

Pastarąjį kartą „Tele2“ ryšys buvo sutrikęs prieš mėnesį, liepos 10 d.

Pagrindinė tuometinių sutrikimų versija buvo techniniai darbų Estijoje, kuriuos atliko išorinis paslaugų teikėjas savo šviesolaidiniame tinkle.

Esą incidentas nebuvo susijęs su planiniais darbais ir buvo netikėtas.

 

REKLAMA
Buvo sutrikęs ryšys, neveikė internetas, pranešimo negavau.
„Priežastis kol kas aiškinamės. Rekomenduojame perkrauti įrenginius“, – komentavo A. Buitkutė . na jo jei nepades ismesti pamirsote prideti.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų