Naujienų portalą tv3.lt pasiekė skaitytojų skundai, kuriuose jie išreiškė nusivylimą ne tik dėl sutrikusių paslaugų, bet ir dėl to, kad ryšio operatorius neinformavo klientų apie gedimus.
Klientai piktinosi, kad nėra ryšio, neveikia internetas.
„Tele2“ viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė atsiprašė klientų dėl laikinų sutrikimų ir atskleidė, kad jų priežastys kol kas nėra aiškios
„Priežastis kol kas aiškinamės. Rekomenduojame perkrauti įrenginius“, – komentavo A. Buitkutė.
Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) pažymėjo, kad trikdžiai kilo dėl vykusių infrastruktūros stiprinimo darbų.
„Valstybės institucijos kartu su mobiliojo ryšio bendrovėmis atliko darbus, skirtus stiprinti ryšio infrastruktūros atsparumą. Atliekant šiuos darbus penktadienį ir šiandien buvo fiksuoti trumpalaikiai ryšio sutrikimai.
Darbai jau baigti. Jei vis dar pastebite sutrikimų, rekomenduojame perkrauti telefoną arba pasikonsultuoti su savo elektroninių ryšių paslaugų teikėju“, – nurodė RRT.
Pastarąjį kartą „Tele2“ ryšys buvo sutrikęs prieš mėnesį, liepos 10 d.
Pagrindinė tuometinių sutrikimų versija buvo techniniai darbų Estijoje, kuriuos atliko išorinis paslaugų teikėjas savo šviesolaidiniame tinkle.
Esą incidentas nebuvo susijęs su planiniais darbais ir buvo netikėtas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!