• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Niekas nesistebi, kai nusipirkę buitinį prietaisą ar vaistų, pakuotėje randa išsamią instrukciją, kaip juos naudoti ar vartoti. Tačiau kartais galima instrukciją rasti ir ten, kur galbūt mažiausiai jos tikiesi.

Niekas nesistebi, kai nusipirkę buitinį prietaisą ar vaistų, pakuotėje randa išsamią instrukciją, kaip juos naudoti ar vartoti. Tačiau kartais galima instrukciją rasti ir ten, kur galbūt mažiausiai jos tikiesi.

REKLAMA

Kaip tik tokioje situacijoje atsidūrė vilnietė Irena (tikras vardas ir pavardė redakcijai žinoma).

Prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėje nusipirkusi tualetinio popieriaus pakuotę, ant jos moteris rado ir instrukciją, kaip naudoti šią higienos priemonę.

„Buvau skaičiusi, kad nereikia plauti kačių skalbimo mašinose ir po to džiovinti mikrobangėse. Šiandien sužinojau kur kas daugiau“, – juokavo moteris, pasidalijusi tualetinio popieriaus instrukcijos nuotrauka socialiniame tinkle.

O pati instrukcija susideda iš trijų punktų: „Atplėškite, panaudokite, išmeskite“.

Irenos įrašas sulaukė daugybės reakcijų ir dar linksmesnių komentarų.

„Labai skysta instrukcija. O kaip naudoti?“ – retoriškai klausė vienas internautas.

„Dar turėtų būti, kad „neskirtas maisto pakeitimui“ ir dar prisiminiau, kad „neskirtas ir gydymo tikslams“, – juokavo kita komentatorė.

REKLAMA
REKLAMA

Prekės aprašyme internete nurodyta, kad „Tualetinis popierius Iki“ yra 3 sluoksnių, pakuotėje yra 8 ritinėliai. O pakuotės kaina – 3,49 euro.

REKLAMA

Numatytos ir jo laikymo sąlygos“ „Laikymo temperatūra: nuo 0°C iki 50°C“.

Šios prekės kilmės šalis yra Italija.

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė pripažino, kad įmonės darbuotojai Lietuvoje užsakė būtent tokią tualetinio popieriaus pakuotę su naudojimo instrukcija.

„Ant visų „Iki“ pakuočių turime emocines šmaikščias žinutes, kurios atkreipia pirkėjo dėmesį ir dažną priverčia nusišypsoti.

Šią konkrečią instrukciją reikėtų traktuoti kaip vieną jų – atkreipia dėmesį į produktą“, – paaiškino V. Budrienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų