Kaip pabrėžia „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė, šių metų vaizdo klipas atspindi bendrą kampanijos nuotaiką. „Lengvas kaip sekmadienio rytas, kai iš miego pažadina orkaitėje kepamos anties kvapas bei atidaromų dovanų traškesys. Kai viskas staiga sulėtėja ir per vieną naktį įvyksta stebuklas.
Norime, kad tą jausmą mūsų pirkėjai išgyventų ne tik Kalėdų rytą, bet ir visą šventinį laikotarpį. Mes savo ruožtu pažadame daryti viską, kad taip ir nutiktų“, – sako K. Mažeikytė.
„Lidl“ yra vieni pirmųjų iš didžiųjų prekybos centrų Lietuvoje pradėję kalėdinę kampaniją. Pasak K. Mažeikytės, šis sprendimas yra nulemtas pačios šventinės komunikacijos krypties.
„Norime savo pirkėjams padėti lėtai ir be įtampos laukti didžiųjų metų švenčių bei mėgautis laukimo ir pasiruošimo akimirkomis. Kampaniją pradedame ganėtinai anksti, kviesdami šventinio pasiruošimo nepalikti paskutinei minutei, kad kuo anksčiau galėtume pasakyti sau „atsipalaiduok“ bei taip greičiau pajusti tą laukimo džiaugsmą. Tiek vaizdo klipas, tiek kitos priemonės bei turinys, kuriuos šiemet pasiūlysime, turi vieną aiškią – lengvumo kryptį.
Mes irgi esame žmonės, kurie susiduria su tuo pačiu lėkimu, automobilių spūstimis ar paskutinės minutės dovanų paieškomis. Todėl empatiškai pažiūrėjome į tai, ką norime atnešti savo pirkėjams ir drauge su jais kuo lengviau sulaukti vienų gražiausių metų švenčių“, – sako „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė.
„Lidl Lietuva“ atstovai žada, kad lengvumo žinutė neapsiribos tik vaizdo klipu ar ryškiomis reklamomis. Pirkėjų laukia interaktyvus skaitmeninis turinys, kuris bus prieinamas elektroninėje erdvėje. Kalėdinė kampanija bus pristatoma ir pateikiama įvairiomis formomis – turiniu socialiniuose tinkluose, nuotraukose, pirkėjų lauks naudingi patarimai, receptai šventiniam stalui, žaidimai. Pirkėjai visą informaciją lengvai rasti galės ir kalėdiniame kataloge elektroninėje erdvėje. Nors katalogo veidai dar lieka paslaptyje, tačiau jau galima atskleisti, kad jais taps ryškios ir kiekvienam puikiai pažįstamos Lietuvos įžymybės su šeimomis.
Katalogas bus ypač interaktyvus, o jo turinys – kintantis. Kiekvieną savaitę jis bus atnaujinamas receptais, akcijomis bei produktais – skaitytojai galės dalyvauti įvairiuose žaidimuose bei laimėti prizų.