Bendrovės vadovas Danielis Ekas neatmetė galimybės, kad lėtėjant reklamos pajamų augimui gali būti didinami paslaugos įkainiai.
Anot bendrovės pranešimo, pardavimų pajamos liepą-rugsėjį buvo 21 proc. solidesnės nei prieš metus – 3,036 mlrd. eurų, o grynasis nuostolis siekė 166 mln. eurų, palyginti su 2 mln. eurų grynuoju pelnu per tą patį laikotarpį pernai.
Paslaugos naudotojų per metus iki trečiojo šių metų pabaigos padaugėjo 20 proc. iki 456 mln., juos vertinant paskyros aktyvumu bent kartą per mėnesį. Mokančių „Spotify“ abonentų padaugėjo 13 proc. iki 195 mln., o vienam jų tenkanti įplaukų dalis padidėjo 7 proc. iki 4,63 euro.
Bendrovės prognozėmis, paskutinį šių metų ketvirtį jos paslaugos naudotojų skaičius turėtų augti iki 479 mln., mokančių abonentų – iki 202 mln. eurų, o įplaukos – iki 3,2 mlrd. eurų
„Spotify Technology“ akcijos nuo šių metų atpigo 58,5 procento.