Savivaldybė BNS nurodė, jog lyginant 2021 metų laikotarpį nuo rugsėjo 1 iki spalio 19 dienos su 2022-ųjų tuo pačiu laikotarpiu, besikreipiančiųjų dėl kompensacijų skaičius išaugo tris kartus.
„Iki šiol gyventojai prašymą šildymo kompensacijai ar socialinei pašalpai galėjo teikti elektroniniu būdu arba atvykus į savivaldybę. Žengėme dar vieną žingsnį supaprastinant procesą – ir nuo šiol vilniečiai paslaugą užsisakyti gali tiesiog skambučiu padedant garsiniam vedliui“, – pranešime cituojama Socialinių išmokų skyriaus vedėja Ieva Paberžienė.
Pasak pranešimo, savarankiško prašymo teikimo telefonu paslauga gyventojai galės pasinaudoti bet kuriuo metu.
Garsinis vedlys padės pateikti prašymą dėl būsto šildymo ir vandens kompensacijų, socialinės pašalpos prasitęsimo ar jos gavimo.
„Šia galimybe pasinaudoti galės visi vilniečiai, kurie yra kreipęsi dėl socialinių išmokų paslaugų anksčiau ir naudoja klaviatūrą turintį telefoną“, – sakė I. Paberžienė.
Vilniaus miesto savivaldybė nurodo, jog paskambinus telefonu 870035545, sistema atpažins skambinančiojo numerį. Jam reikės save autentifikuoti suvedant keturis paskutinius asmens kodo skaičius bei pasirinkti socialinės paramos rūšį.
Vėliau pareiškėjas gaus garsinį patvirtinimą apie užsakytą paslaugą ir papildomai bus informuotas trumpąja SMS žinute arba automatiniu skambučiu. Prireikus papildomų duomenų ar dokumentų su gyventojais susisieks savivaldybės darbuotojai.
Paslauga bus teikiama lietuvių, rusų, lenkų bei anglų kalbomis.