Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Gentvilas viena fakta nutyli, kiek misko iskirsta??? O kiek pasodinta???
Mes galim net visai nemoket baudu... jiems tik svarbu isisavint eurus... visiskas idiotizmas. Mes net galim emisijas pardavinet kitom salim. Bet su tokiu tempu misku kirtimu... akcizas degalams tik dides.
Mes galim net visai nemoket baudu... jiems tik svarbu isisavint eurus... visiskas idiotizmas. Mes net galim emisijas pardavinet kitom salim. Bet su tokiu tempu misku kirtimu... akcizas degalams tik dides.
jau atsikando šito šlamšto ir praktiškai stovi pardavimai
Europinis ubagynas įsipareigojo būti pirmaujančiu pagal el. auto. Valdžiažmogai ar jums su galvom viskas tvarkoje ???
Aš iš Vilniaus į Klaipeda su fura nulekiu greičiau nei elektrinės parodijos
@Furistas
Bibys tu o ne furistas,tik LT pakelėse sugebi myžti,o gal dar į kelnias kurias duoda kompanija,myžniau
O tai gal neteikėjo nerealių nesąmonių įsipareigot? ES nevertė komjaunuoliškai nerealių tikslų nusistatyt. Patys prisivirėt košės.
ciuvelis su porsche kaiman sedejo masinoje ir krovesi ignicio stoteleje labai popigiai, nei daug nei mazai - 2 valandas :DDDD reikia labai saves nemegti, kad sedeti karutyje tiek laiko, kad paskui nuvaziuoti 200 km :DDD
Uostykit vazinesim su dyzeliais
@Va
Pritariu jau išpindejo su savo električkom mudakai
tai visa laime kad pakraunams hirbridas, nes vazineti tik su elektra gali tik visiskas mazokistas (saltu/karstu metu nuvaziuojamas atstumas 30-40 procentu mazesnis, valgys apie 25kw laisvai), ir turint omeny viesu pakrovimu stoteliu kainas vaziuoti bus brangiau nei su taupiu benzu/dyzeliu. be to tik visiskas durnelis gali galvoti kad licio jonukai yra ekologiskesni (bendras energijos isskiriamas kiekis yra didesnis) :) gal atsiradus geresnems batarkems, nei licio jonai ir butu galima paziureti i ta puse (bet dar kokiu 20 metu nenusimato), bet net ir su geresnemis batarkemis, jeigu kazkas mano, kad vazinejimas su ev bent 0.1 sumazintu tempa - yra visiskas mankurtas, taip kad plaukit smegenis toliau sukrushti neobolsevikai...
stai kada europos komisijos galvos (ar tiksliai pasturgaliai) neislipines is V8, V12
6 litru darbinio turio variklius turinciu audi, bmw, mercedes, tada kalbesime apie zaliuosius kursus
6 litru darbinio turio variklius turinciu audi, bmw, mercedes, tada kalbesime apie zaliuosius kursus
@Elas
Bet juk visi komentarai choru kartoja,kad TIK Simonke,Dulkys ,Anukas,kas be ko Gentvilas ,kalti del visko.Jie tik baudu nori.Idomu kokiu budu visas pasaulis iveda tvarka???Ikalbinejimis,pyragaicius siulydami ar viskio stikla?Nematet baudu,tarskalai.Pameginkite palakstyti dumydami ir virsydami greiti,Svedijoj,suzinosite kas yra BAUDA.
@olse
Gal manai kad apart taves niekas Švedijoje nebuvo, nekalbėk nesąmonių mažvaiki.
@olse
Kalbi, kaip nežinodamas jų atlyginimų.
@olse
O Švedijoje algos ???
Šiuo metu didžioji dalis senų baterijų gali tiesiog konservuojamos į sąvartynus, nes nėra efektyvaus perdirbimo proceso. Gamindami baterijas būtina gauti reikiamų elementų, kurie išgaunami iš natūralių šaltinių, tokių kaip litis ar kobaltas. Šiose gamybos grandyse naudojami energijos ištekliai ir chemikalai, kurie kelia rimtą taršos grėsmę. Litčio-jonų baterijos yra riboto ilgaamžiškumo, o per jų veiklos laikotarpį talpos mažėja tam pavyzdys yra telefon6 baterija. Tai reiškia, kad baterijos turi būti pakeistos ar atnaujintos, o senos baterijos sukelia aplinkosaugos problemas, jei jos neteisingai utilizuojamos ar atliekamos.
Keli litčio-jonų baterijų elementai, tokie kaip kobaltas, yra ribotos išteklių grupės, o jų gamybos procesai yra susiję su socialinėmis ir aplinkosaugos problemomis. Dėl šios priežasties baterijų perdirbimas ne visada yra efektyvus, o šių elementų išteklių stygius gali tapti kliūtimi baterijų perdirbimo procesui.Elektromobilių baterijų utilizavimas ir perdirbimas kelia tam tikras didelias aplinkosaugos problemas ,reikia dar labai daug tobulinti baterijų perdirbimo technologijas ir mažinti jų poveikį aplinkai.
Šių automobilių Lietuvoje turėjo būti kelis kartus daugiau, bet nėra – gresia baudos