Susidomėjimas dirbtinio intelekto pokalbių robotais išaugo nuo tada, kai lapkritį debiutavo startuolio „OpenAI“ sukurtas ir „Microsoft“ palaikomas DI pokalbių robotas „ChatGPT“.
„ChatGPT“ tapo tikra pasauline sensacija dėl savo gebėjimų rašyti esė, dainas, laikyti egzaminus ir net parengti naujienų straipsnius.
Visgi kritikai nerimauja dėl to, kaip „ChatGPT“ ir panašūs pokalbių robotai renka ir apdoroja duomenis.
Didžiosios finansų įmonės, įskaitant „Goldman Sachs“, pastaraisiais mėnesiais uždraudė arba apribojo savo darbuotojams galimybės naudotis „ChatGPT“ tipo platformomis.
Pietų Korėjos bendrovė „Samsung Electronics“, viena didžiausių pasaulyje atminties lustų ir išmaniųjų telefonų gamintojų, dabar taip pat prisijungė prie tokių įmonių.
Draudimas taikomas mobiliųjų įrenginių ir prietaisų padalinio darbuotojams, naujienų agentūrai AFP teigė „Samsung“ atstovas spaudai.
Vidiniame įmonės laiške, su kuriuo susipažino naujienų agentūra AFP, teigiama, kad „Samsung“ ieško būdų, kaip naudoti DI paslaugas „saugioje darbuotojų aplinkoje, kad būtų galima padidinti darbo efektyvumą ir patogumą“.
O „kol šios priemonės bus parengtos, laikinai draudžiame DI paslaugas įmonėms priklausančiuose kompiuteriuose“, – rašoma pranešime.
Darbuotojams skirtoje atmintinėje taip pat patariama darbuotojams susilaikyti nuo su darbu susijusios informacijos įkėlimo į tokias platformas, kai prisijungiama asmeniniais kompiuteriais už įmonės patalpų ribų.
Teigiama, kad „Samsung“ darbuotojai „netinkamai naudojosi“ „ChatGPT“ funkcijomis, tačiau išsamesnės informacijos nepateikta.