Kaip antradienį paskelbė bendrovės atstovai, angaras padvigubins bendrovės pajėgumus Kaune, jame bus sukurta 200 naujų darbo vietų aukštos kvalifikacijos aviacijos inžinerijos, mechanikos ir administracijos specialistams.
„Mes plečiame savo priežiūros infrastruktūros operacijas čia ir taip sukursime 200 naujų darbo vietų per metus ar dvejus“, – spaudos konferencijoje sakė „Ryanair“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dara Brady (Dara Bredis).
„Kurį laiką svarstėme dėl komercinių sprendimų ir tai atvedė mus prie šiandieninio pranešimo: 15 mln. eurų, investuojamų į mūsų infrastruktūros plėtrą“, – teigė jis.
„Ryanair“ atstovo teigimu, tai svarbus žingsnis tiek ekonomikai, tiek darbo rinkai Lietuvoje.
Pasak Lietuvos oro uostų, bendrovės antrinė įmonė Lietuvoje „FRC LT“ laimėjo žemės nuomos konkursą ir planuoja statyti dviejų dalių orlaivių priežiūros angarą. Darbus numatoma pradėti šių metų pabaigoje ir baigti 2023 metų pabaigoje.
Šiuo metu bendrovė Lietuvoje yra įdarbinusi 270 darbuotojų, dauguma jų dirba Kaune.
Sklypą, kuris ribojasi su Kauno oro uosto peronu, bendrovė nuomosis 40 metų.
Lietuva sieks plėsti lėktuvų remonto infrastruktūrą
Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius sako, kad Lietuva turi ambiciją ir toliau plėsti orlaivių priežiūros infrastruktūrą.
„Mes turime ambiciją – kaip ir esame jau dabar pats didžiausias lėktuvų remonto centras Baltijos šalyse, tai neišvengiamai manau, kad mes turime didžiulio potencialo augimui. Ta plėtra, kurią turime šiandien, manau, kad galime pavadinti, kad mes įsibėgėjame“, – žurnalistams sakė jis.
Pasak M. Zeleniaus, ruošiamas dar ne vienas sklypas, kur būtų galima plėtoti panašias veiklas.
„Vyksta nuolatinės derybos ir nuolat yra kalbinami įvairūs šios rinkos žaidėjai, kad jie atvyktų į Lietuvą, į Kauną arba į Vilniaus oro uostą, ir čia toliau plėtotų savo veiklą“, – kalbėjo oro uostų atstovas.
Jo teigimu, paklausa šioms paslaugoms yra didžiulė. Manoma, kad per 10-15 metų keliautojų lėktuvais dvigubės, o tai reiškia, jog dvigubės ir lėktuvų, tad bus didesnis poreikis jų remontui ir priežiūrai.
„Tai yra sritis, kuri yra be galo perspektyvi“, – teigė M. Zelenius.
„Investuok Lietuvoje“ vadovo Elijaus Čivilio teigimu, tai, kad investuotojai nusprendžia Lietuvoje plėsti savo bazę, yra gera indikacija.
„Džiaugiuosi, kad iš visko, ką galėjo pasirinkti „Ryanair“, Lietuva pasirodė konkurencingiausia, su geriausiomis sąlygomis“, – kalbėjo jis.
Pasak „Investuok Lietuvoje“ vadovo, šalis įrodė, jog nėra periferija aviacijos industrijoje.